تاریخ انتشار:۲۱:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: هرگونه تجمع و راه‌اندازی کاروان و اخلال در نظم عمومی در سطح شهرها در چهارشنبه سوری ممنوع بوده و مقامات قضایی دستور توقیف خودروها را تا پایان تعطیلات نوروزی صادر و با متهمان برخورد قاطع قانونی و قضایی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعیسی حسنی در ششمین نشست شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای مرکز استان برنامه های آموزشی مربوط به چهارشنبه سوری و امنیت در نوروز را با هماهنگی معاونت پیشگیری دادگستری استان طی برنامه های مجزایی تهیه و پخش کند.

وی به اقدامات پیشگیرانه در خصوص چهارشنبه سوری امسال اشاره و اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط فرماندهی انتظامی با هماهنگی دادستان های شهرستان های استان به صورت ویژه و ضربتی اجرا می‌ شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری از سرقت، تمامی دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری از وقوع جرم، باید دوربین های امنیتی و مداربسته ادارادت زیرمجموعه خود را تا قبل از تعطیلات بررسی و رفع مشکل نمایند.

حسنی تاکیدکرد: درباره پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی های احتمالی در سطح خیابان ها، شهرداری ها وظیفه دارند تمامی لاستیک های فرسوده را از سطح شهر جمع‌آوری و از در دسترس قراردادن آنها به دیگران خودداری کنند.

وی گفت: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تمام شهرداری های استان به منظور آمادگی آتش نشانی ها در چهارشنبه سوزی و شب بعد از آن هُشدارهای لازم را بدهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.