تاریخ انتشار:۱۷:۵۱ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز، ۶ نفر از محکومان مالی به همت یک نیکوکار از بند زندان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی ملک حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج،ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد سجاد(ع) اظهار داشت: براساس سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان، تعداد ۶ نفر از محکومین مالی که در زندان به سر می بردند قبل از شب عید با نیت خیر اندیشانه از زندان آزاد شدند.

وی افزود: توانستیم مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طلبکاران رضایت اخذ، و مابقی بدهی این زندانیان را پرداخت کنیم.

ملک حسینی تاکید کرد: در این راستا چهار نفر خانم و۲ نفر مرد از زندان رهایی و به کانون گرم خانواده باز گشتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از هم استانی ها جهت مشارکت در این فرهنگ ایرانی اسلامی، ابراز داشت: در این فرهنگ زیبا همانطور که اهدا مبالغ کم گاهی می تواند مثل یک قطره جمع شود و دریایی از محبت بسازد و باعث آزادی محکومین غیر عمد شود، کسانی که باید شب عید در کنار خانواده ی خود باشند، چشم انتظار دل های سخاوتمند همه ما هستند و شایسته نیست آنان را پشت میله های زندان ببینیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین