تاریخ انتشار:۱۶:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 24 اردیبشهت تا یک خرداد میهمان کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، سلیمان شهبازی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشست شورای فرهنگی استان  از اجرای تئاتر عروسکی در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار در استان خبر داد وگفت: این تماشاخانه در راستای اجرای برنامه های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق کم برخوردار، به اجرای نمایش می پردازد.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت هشت روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می کند.

وی افزود: همزمان با حضور این ترسیلی سیار جشنواره کانون و عشایر در استان برگزار خواهد شد و تماشاخانه سیار کانون در حاشیه جشنواره ملی کوچ به اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان و نوجواتات می پردازد.

گفتنی است :تماشاخانه سیار کانون پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی، توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است؛ و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهرها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود؛ که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.