تاریخ انتشار:۱۶:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: سرهنگ «خواست خدایی» گفت: به کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت ساخت و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست صمیمانه با سرهنگ پاسدار «حسن رضایی» مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: ارائه خدمات بسیج سازندگی به مردم، از برکات انقلاب و از ابتکارات «فرمانده معظم کل قوا» برای محرومیت زدایی در کشور می‌باشد.

سرهنگ خواست خدایی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب امیدآفرینی و حل مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها جزء اهداف اصلی پیشرفت کشور می‌باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از بسیج سازندگی در امور شهدای گمنام و با بیان اینکه در احداث یادمان‌های شهدای گمنام تسریع شود، گفت: ساخت المان یادمان‌های شهدای گمنام ساده و زیبا ساخته شود چرا که این آثار ماندگار خواهند شد.

سرهنگ خواست خدایی با تاکید اینکه برای تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام وضوخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ در اولویت باشد، یادآور شد: شناسنامه‌ای برای یادمان‌های شهدای گمنام تهیه شده که مشکلات و محاسن هر یادمان را دقیق‌تر مشخص می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یادمان‌های شهدای گمنام بستری برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت می‌باشد، افزود: به کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت ساخت و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در استان ضروری است.

سرهنگ پاسدار «حسن رضایی» مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست آبرسانی به مناطق محروم استان را از اولویت‌های بسیج سازندگی ذکر کرد و گفت: در نوروز امسال ۸۵گروه جهادی در حوزه‌های آموزش، بهداشت و درمان، عمرانی، کشاورزی و دامداری به مردم در روستا‌های استان خدمات ارائه دادند.

سرهنگ رضایی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این راستا ۲ هزار جهیزیه به نام هر یک از شهدای استان در بین زوج‌های نیازمند توزیع خواهد شد که تاکنون یک هزار جهیزیه اهداء شده است و مابقی تا قبل از اجلاسیه نهایی اهداء می‌شود.

وی ابراز داشت: برای روستا‌هایی که شهدا دارند شناسنامه‌ای تهیه و در ورودی این روستا‌ها تابلویی از این اطلاعات نصب می‌شود. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد یادمان‌های شهدای گمنام در استان تکمیل شده است، افزود: یادمان شهرستان باشت و فاز دوم شهر یاسوج تکمیل شده و شهرستان‌های دهدشت و سی سخت در دست اجرا هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار