تاریخ انتشار:۰۹:۳۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مالی محرومیت زدایی برای ساخت ۲۲ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان گفت: این میزان اعتبار برای ساخت ۱۲ آموزشگاه جدید و تکمیل ۱۰ مدرسه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.
پیروز کرمی افزود: عملیات اجرایی تعدادی از این طرح ها شروع شده و ساخت بقیه مدارس نیز تا پایان فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با تکمیل این طرح ها ۱۶۴ کلاس درس به مساحت ۲۰ هزار و ۸۳۱ متر مربع به فضاهای آموزشی استان افزوده می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: همچنین عملیات اجرایی ۳۶ مدرسه در قالب ۷۴ کلاس درس در مناطق دوردست کهگیلویه و بویراحمد با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور جایگزینی مدارس کانکسی بهمن ماه امسال در استان آغاز شده است.

کرمی با اشاره به اهمیت وجود مدارس ایمن و استاندارد برای تعلیم و تربیت نسل آینده افزود: تلاش می شود این مدارس در کمترین زمان ممکن ساخته و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شود.

وی بیان کرد: هم اکنون ۸۵ طرح عمرانی نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۴۲۵ کلاس درس در دست ساخت است که این طرح ها به طوری میانگین ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

هم اکنون ۱۷۱ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۰۲ مدرسه و بیش از هشت هزار کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد مشغول تحصیل هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین