تاریخ انتشار:۲۰:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۳میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری ۳۶ مدرسه کانکسی در استان اختصاص یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیروز کرمی گفت: ۱۵ میلیارد تومان این میزان اعتبار از محل منابع ملی و هشت میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات بنیاد برکت برای ساخت این مدارس پیش بینی شده است.

او می گوید: برای هر آموزشگاه جایگزین ۶۱۵ میلیون تومان پیش بینی شده که ۲۱۴ میلیون تومان آن از طریق بنیاد برکت و بقیه از محل منابع اعتبارات ملی تامین اعتبار می شود.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، عملیات اجرایی این طرح ها اواسط بهمن ماه امسال شروع شده و مدارس مذکور در قالب ۷۴ کلاس درس نیمه نخست سال۱۴۰۱ بهره برداری می شود.

کرمی گفت: در راستای پیگیری مصوبه سفر ریئس جمهور و دستور سرپرست وزارت آموزش وپرورش و معاون عمرانی نوسازی مدارس کشور تعداد ۳۶ مدرسه کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد باید برچیده شود و ۷۴ کلاس درس استاندارد جایگزین آنان می شود.

او می گوید: ۳۱۳ مدرسه کانکسی در مناطق دور دست و روستایی استان وجود دارد که بررسی های انجام شده نشان می دهد ۳۶ مورد از این کانکس ها پذیرای کار تعلیم و تربیت بیش از ۱۵ دانش آموز هستند.

کرمی با اشاره به اهمیت وجود مدارس ایمن و استاندارد برای تعلیم و تربیت نسل آینده گفت: تلاش می شود که این مدارس در کمترین زمان ممکن احداث و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شود.

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین