تاریخ انتشار:۲۱:۱۵ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی از شرایط سخت کرونایی در چاروسا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
محمدرسول برزگر رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در قلعه رئیسی قرمز است اظهار کرد: عوامل زیادی به این افزایش بیماری کرونا کمک کرد که یکی از این موارد برگزاری مراسمات جشن‌ها و مراسمات ختم بود.

رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی یادآور شد: شرایط شلوغی‌ها و ازدحام مهمانان نوروزی در چاروسا به نحوی به شرایط حاد کمک کرد که از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین امسال قریب به ۳۰۰ تست گرفته شد که از این تعداد ۱۲۰ تست مثبت و بیمار کرونایی در آن‌ها شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این تعداد تست و شناسایی بیمار بسیار خطرناک و نگران کننده است تاکید کرد: تمام تلاش برای تعطیلی مراسمات جشن و مراسمات ختم انجام دادیم و نیازمند همکاری مردم هستیم تا بتوان شرایط فوق را تغییر دهیم چرا که با این وضعیت آینده بسیار خطرناکی را شاهد خواهیم بود.

برزگر عنوان کرد: آماده شبانه روزی برای انجام تست هستیم و هر فردی که علائم از بیماری کرونا در خود مشاهده کرد نسبت به درمان و قرنطینه کردند خود اقدام کند چرا که سبب شیوع بیشتر بین خانواده خود خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین