تاریخ انتشار:۱۳:۰۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان ادارات عادی انگار کووید ۱۹ به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حسین کلانتری عصر امروز در نشست  ویژه ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمایم کارکنان دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد ملی کرونا هستند و در غیر این صورت به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

وی از اجرایی شدن 100 درصدی مصوبات ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: وضعیت ابتلا به کرونا در این استان با شیب تند بالا رفته و نسبت به یک ماه گذشته افزایش چند‌برابری داریم ولی با این شرایط در لیست قرمزها و هشدار قرار نداریم.

کلانتری ابراز کرد: با توجه به روند ابتلا به کرونا برخی از شهرستان‌ها از جمله گچساران، چرام و کهگیلویه در شرایط قرمز قرار می‌گیرند هرچند هم اکنون تنها 20 درصد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده است.

وی با تاکید بر اینکه روش‌های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنونی دیگر اثر‌گذاری خود را ندارد و باید مدل دیگری را دنبال کنیم، ادامه داد: کارکنان ادارات دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و در صورت مشاهده عادی انگاری توسط کارمندی، موضوع به تخلفات اداری ارجاع شود و دستگاه‌های که در این زمینه بی توجهی کنند حق شرکت در جشنواره شهید رجایی را ندارند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم در زمینه شرکت در مراسم تشییع و عروسی در شهرستان‌های مختلف از جمله گچساران، کهگیلویه و چرام رعایت کنند و شرکت نفت و گاز گچساران هرگونه تردد به خوزستان را به جد مدیریت کند.

احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: هرگونه کم توجهی توسط دستگاه‌های اجرایی به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی پذیرفتنی نیست و ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی عدم اشرافیت کافی مسئولان بهداشتی و فرمانداران برخی شهرستان‌ها را در وضعیت فعلی آنان تاثیرگذار دانست و ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی رعایت شود و در این زمینه باید نظارت مستمر انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین