تاریخ انتشار:۱۶:۳۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جدول زمان بندی اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر در این استان را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
«محمدعلی پیرسبزی» با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: ۱۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در سینما هنر یاسوج اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اکران فیلم‌های جشنواره فجر و بخش کودکان در ۲۶ نوبت خبر داد و اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر در شهر یاسوج از ۱۵ تا ۲۱ بهمن برگزار و علاقه مندان می‌توانند در روز اکران بلیط تهیه کنند.

وی با بیان اینکه فیلم‌ها در یاسوج چهار نوبت در روز اکران خواهند شد، اضافه کرد: در بخش پروانه‌ها یا کودک در مجموع پنج فیلم در استان اکران می‌شود که این فیلم‌ها نیز از ۱۵ بهمن و هر روز در ساعت ۱۰ صبح در سینما هنر یاسوج اکران خواهند شد.

پیرسبزی یادآور شد: فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر ساعت ۱۰ صبح روز ۱۵ بهمن، «نورنا ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی روز ۱۶ بهمن، «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی روز ۱۹ بهمن، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری ۲۰ بهمن و «کانی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی در روز ۲۱ بهمن همگی ساعت ۱۰ صبح برای کودکان و نوجوانان در سینما هنر یاسوج اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم‌های «خون شد+۱۲» به کارگردانی مسعود کیمیایی روز ۱۵ بهمن، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان روز ۱۶ بهمن، «دو زیست» به کارگردانی برزی نیک نژاد روز ۱۷ بهمن، «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی روز ۱۸ بهمن، «شنای پروانه/+۱۵» به کارگردانی محمد کارت روز ۱۹ بهمن، «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی روز ۲۰ بهمن و «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی روز ۲۱ بهمن ساعت ۱۶ در سینما هنر شهر یاسوج اکران می‌شوند.

وی یادآور شد: «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در روز ۱۵ بهمن، «ابر بارانش گرفته بود» به کارگردانی مجید برزگز در روز ۱۶ بهمن، «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در روز ۱۷ بهمن، «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهران خوشبخت در روز ۱۸ بهمن، «پوست» به گارگردانی مشترک بهرام ارک و بهمن ارک در روز ۱۹ بهمن، «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی در روز ۲۰ بهمن، و «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در روز ۲۱ بهمن ساعت ۱۸ هر روز در سینما هنر یاسوج اکران می‌شوند.

پیر سبزی گفت: «خون شد/+۱۲» به کارگردانی مسعود کیمیایی در روز ۱۵ بهمن، «درخت گردو» به کارگردانی محمد حسین مهدویان در روز ۱۶ بهمن، «دو زیست» به کارگردانی برزی نیک نژاد در روز ۱۷ بهمن، «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی در روز ۱۸ بهمن، «شنای پروانه+۱۵» به کارگردانی محمد کارت در روز ۱۹ بهمن، «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در روز ۲۰ بهمن و «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در روز ۲۱ بهمن اکران می‌شوند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.