تاریخ انتشار:۲۳:۴۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت گفت: در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در استان گلستان اثر فرهنگی دهدشتی به عنوان اثر برتر انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ادریس کشاورز روز دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا اظهارداشت: در این جشنواره نمایشنامه صادق رمضانی آموزگار دبستان فرهنگیان دهدشت با موضوع نماز توانست نظر هیات داوران را جذب و حائز رتبه برگزیده شود.

وی بیان کرد: اختتامیه این اجلاس با حضور حجت الاسلام رییسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از مسئولین استانی و کشوری در گرگان برگزار شد .

کشاورز افزود: صادق رمضانی پیش از این در جشنواره پرسش مهر ۱۹ نیز توانست رتبه اول استانی نمایشنامه نویسی را از آن خود کند.

بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با موضوع "نماز و مدرسه" برگزار شد.

برای اجلاسیه این دوره در گلستان، در بیش از یکصد شهر و ۷۶۰ منطقه آموزش و پرورش پیش اجلاسیه برگزار شده و بیش از ۱۵ هزار اثر با موضوعات مختلف نماز در قاب‌های مختلف هنری به دبیرخانه اجلاس ارسال شد.

این آثار در قالب فیلم، آثار هنری، کتاب، مقاله، ایده و تجربه، به راهکارهای موثر در خصوص رونق نماز در بین دانش آموزان، نقش طلاب و روحانیون در ترویج نماز، نقش معلمان و مدیران و نقش خانواده ها نسبت به گسترش فرهنگ نماز پرداخته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین