کد خبر: ۱۳۲۶۰
تاریخ انتشار:۱۱:۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

امروز جمعی از دانشجویان نخبه اعلام کردند بخش بزرگی از تز دکتری آقای روحانی سرقتی است. او هنوز هیچ موضعی نگرفته است و من فکر می کنم نخواهد گرفت. احتمالا ترجیح می دهد به همین داستان دیوار و پیاده رو ادامه بدهد. این مسئله کوچکی نیست و نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

روحانی اکنون رییس جمهور این کشور است و تلاش می کند برای دیگران معلم کشورداری هم باشد. اینکه ایشان داده برایش از انگلیس یک مدرک دکتری خریده اند برای ایران عزیز و شریف، سرافکندگی است و باید بابت آن به شدیدترین وجه ممکن پاسخگو باشد.

در حالی که جوان های نخبه ما بیکارند و در بهترین حالت تاکسی رانی می کنند، چرا کسی که نمی تواند یک دقیقه به انگلیسی حرف بزند، باید مدرک دکتری تقلبی دست بگیرد و بر کشوری مملو از دانشمندان نخبه و باهوش ریاست کند. ریاست جمهوری را رها کنید. این مسئله به اعتبار ایران عزیز گره خورده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.