تاریخ انتشار:۱۲:۲۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه با اشاره به برداشت هزار تن دانه روغنی کلزا در کهگیلویه گفت: به علت نبود صنایع تدبیلی محصول تولیدی برای روغن‌گیری به کارخانجات دیگر استانها ارسال می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار تن محصول کلزا از سطح مزارع این استان برداشت شود.

سید علی معتمدی پور  اظهار کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، ۸۹۰ هکتار از مزارع استان به کشت کلزا اختصاص یافت و پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار تن محصول از این سطوح برداشت شود که سطح زیر کشت نسبت به سال گذشته که ۵۳۰ هکتار بوده افزایش ۷۰ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: بیشترین کشت کلزا استان مربوط به شهرستان کهگیلویه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مصرف کلزای تولیدی استان کارخانجات روغن‌کشی در سطح کشور است.

معتمدی‌پور عنوان کرد: در سال گذشته ۷۵۰ تن کلزا از مزارع استان برداشت شد.

وی بیان کرد: دو مرکز خرید در کهگیلویه و گچساران کار خرید کلزا را انجام می‌دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.