کد خبر: ۱۱۹۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه:
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه گفت: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه زمینه اشغال مستقیم 60 نفر و غیرمستقیم بیش از 140 نفر فراهم شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار سوق و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ظهر سه طرح اقتصاد مقاومتی شامل پرورش بلدرچین، طرح گلخانه و مزرعه به‌لیمو در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در آیین بهره‌برداری از طرح پرورش بلدرچین در روستای «لیرکک دشمن زیاری» گفت: از ابتدای امسال 60 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اجرا شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

سعید برومندزاده گفت: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه زمینه اشغال مستقیم 60 نفر و غیرمستقیم بیش از 140 نفر فراهم شد.

وی اعتبار هزینه شده در اجرای طرح‌های مقاومتی بسیج کهگیلویه را 12 میلیارد ریال دانست و افزود: ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان از توسعه این طرح‌ها حمایت می‌کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه طرح‌های اجرایی را در زمینه مشاغل خانگی، طرح‌های گلخانه‌ای و صنایع دستی عنوان کرد و گفت: حمایت از طرح‌های زودبازده به توسعه و اقتصاد پایدار خانواده‌ها کمک کرده است.

 

برومندزاده افزود: امیدواریم در سال 96 با رویکرد و برنامه‌ریزی بهتر طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به مرحله اجرا برسانیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی ادامه داد: در راستای توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی به کارآفرینان این طرح‌ها مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

منبع: پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اکبریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
باسلام و ادب احترام خدمت جناب سرهنگ برومندزاده و عرض خسته نباشیدبه این برادر خوب ومومن و حزب اللهی. خداقوت خسته نباشید دلاور. امیدوارم این چنین طرح هایی را در منطقه چاروسا داشته باشید. تا جوانان بیکار چاروسا و مردم خوب و متدین چاروسا ازاین طرح سپا پاسداران استفاده کنند قطعا دعایشان بدرقه راهتان هست. ممنونم لبیک یا امام خامنه ای مدظلله العالی
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
بالاخره این طرح بلدرچین با کدوم سازمان است اخه هفته پیش جهاد بنام خودش خبرش را داد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین