تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: این شکستگی ها شاید حاصل امروز یا دیروز نباشد و از قراین معلوم نشان دهنده شکستگی های طولانی در چند ماه اخیر بوده که هنوز هیچ مسئولی آن را ندیده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد که به شهر چشمه ساران معروف شده امسال را به سختی از لحاظ کم آبی و قطعی مکرر آب پشت سرمی گذارد.

 

این موضوع در حالی رقم میخورد که مسولان شرکت آبفای شهری استان با ذکر تنش آبی در بیشتر شهرهای استان بارها و بارها در رسانه های مختلف از مشکلات کم آبی و گزارش های مردمی از قطعی چند ساعته آب در شبانه روز خبر می دهند، اما از پاسخگویی به قطعی آب آن هم در روزهای بارانی یاسوج سرباز می زنند.

قصه پر غصه قطعی مکرر اب آن هم در روز هایی که باران رحمت الهی بر پیکر رنجو و پرزخم خورده یاسوج نمی بارد رنگ و بویی دوباره گرفته است و در فصل های پربارش از شهر پر آب کشور هر روزها صدای العطش العطش مردم حاشیه مرکز استان بلند می شود که دلیل آن نارضایتی از قطعی مکرر آب و یا سهل انگاری مسئولان آبفا را نشان می دهد.

 

راستی آب کجاست

موضوعی که شاید در وهله اول کمبود بارش نزولات الهی را نشان می دهد اما روی سکه، چیزی دیگری است و آن هم طایفه بندی آب، بی تدبیری مسئولان و توجه نکردن مسئولان به مشکلات مردم، توجه نکردن به لوله های شکسته و از همه مهمتر نبود مدیریت صحیح که در برخی از مناطق حاشیه های مرکز یاسوج تا روستاهای اقماری از مهریان، بلهزار و مادوان گرفته تا گنجه ای و روستاهای مختار نیز دیده می شود.

 

در جدید ترین مشاهدات خبرنگار ما از بام یاسوج یا همان پارک بزرگ کوهستان که در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر فاصله دارد لوله های شکسته آب آشامیدنی بیشتر از طبیعت خود پارک به چشم می خورد.

 

لوله های که یکی پس از دیگری شکسته اند و در پایین دست این منطقه مردم در خیانهای ارم یاسوج همیشه ندای تشنگی سر می دهند.

 

این شکستگی ها شاید حاصل امروز یا دیروز نباشد و از قراین معلوم نشان دهنده شکستگی های طولانی در چند ماه اخیر بوده که هنوز هیچ مسئولی آن را ندیده است.

 

دل مردم مرکز پرآب ترین استان کشور که امروز از تشنگی و نبود آب آشنامیدنی در ساعات شبانه روز به تنگ آمده است باید همانند این مثال باشد که آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم.

 

منبع:بویرخبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.