کد خبر: ۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار:۱۴:۳۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: شهرام همایون روزنامه‌نگار سلطنت طلب با افشاگری علیه ضدانقلاب گفته بود که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، افرادی مثل علی کریمی نخودی محسوب می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از مشرق، علی کریمی فوتبالیست متواری شده از کشور در یک برنامه اینترنتی خبر از آنفالو شدن توسط دوستانش داد، بررسی صفحه کریمی نشان می‌دهد که این بازیکن سابق فوتبال چون یک دستمال کاغذی یک بار مصرف توسط عناصر ضدانقلاب آنفالو شده است.

کریمی در میانه اغتشاشات پاییزی در سال ۱۴۰۱ با پیشنهاد وسوسه‌انگیز سازمان سیا از ایران خارج شده و اکانت‌های خود را در اختیار شبکه آشوب قرار داده و حالا پس از شکست اغتشاشات به حال خود رها شده است.

پیش از این شهرام همایون روزنامه‌نگار سلطنت طلب با افشاگری علیه ضدانقلاب گفته بود که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، افرادی مثل علی کریمی نخودی محسوب می‌شوند!

این روزنامه‌نگار سلطنت طلب در یک نشست کلاب‌هاوسی عنوان کرده است که کریمی ارزش سیاسی برای ضد انقلاب ندارد.

در میانه اغتشاشات سال ۱۴۰۱ علی کریمی از کشور متواری شده و اکانت‌های و صفحات متعلق به او در شبکه‌های اجتماعی تحت کنترل سازمان سیا درآمد، در آن زمان هدف از اتصال کریمی به آشوب‌ها استفاده از ظرفیت هولیگانی هواداران مسابقات ورزشی در اغتشاشات بود. کریمی مدتی بعد قیومت ادراکی خود را به رضا ربع پهلوی سپرد.

البته این بار اول نیست که علی کریمی آنفالو می‌شود، پس از آغاز کودک‌کشی در غزه صفحات مربوط به این بازیکن بدنام به دلیل حمایت از ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی توسط بسیاری از کاربران اینترنتی آنفالو شده بود.

صفحه اینستاگرامی «blockout.۲۰۲۲» روز ۲۲ اردیبهشت کمپین خود را با عنوان «یک فالوی من منجر به هزاران آنفالو می‌شود» آغاز کرد. این صفحه در تشریح این کمپین که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه‌اندازی شده، نوشت: «به‌خاطر سپردن برخی حساب‌ها و جست‌وجوی تک‌به‌تک آنها سخت است، بنابراین من این اکانت را ایجاد کردم و چهره‌هایی که باید بلاک شوند را فالو کردم؛ می‌توانید روی لیست فالو من کلیک کنید و آنها را بلاک کنید».

آنفالو کردن علی کریمی در شب انتخابات!

در اوایل راه‌اندازی این کمپین، صفحه کمپانی‌های بین‌المللی نظیر مک‌دونالد، دیزنی، کوکاکولا و استارباکس به‌عنوان پیشنهاد برای آنفالو و بلاک معرفی شدند. این کمپانی‌ها، شرکت‌های عادی تولید غذا و انیمیشن نیستند؛ این شرکت‌ها با درآمدزایی کلان در سطح جهانی و محبوبیت بین‌المللی، از رژیم صهیونیستی حمایت مالی و معنوی می‌کنند؛ برخی شرکت‌ها نظیر مک‌دونالد، بزرگ‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای جهان، در اوایل جنگ، اعلام کرده بودند هزاران وعده غذایی برای سربازان صهیونیست مستقر در خط مقدم ارسال می‌کند!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.