تاریخ انتشار:۱۶:۳۲ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
یادداشت جوان دهدشتی
عصر دنا: مردم کهگیلویه!گول شعارهای بی ارزش و دروغینی که همچون زخم باز همیشه نقل زبان سیاستمداران اصلاحات بوده و خواهد بود را نخورید،دولت پزشکان دلسوز زنان گوجه‌چین نیست و برای احداث سد آبریز هیچ اقدامی نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: سخنی غم انگیز اما تامل برانگیز از یک جوان دهدشتی خطاب به همشهریانش

عزیزان آیا تراژدی سد مارون و کوثر را به همین راحتی فراموش کرده ایم؟از سر دلسوزی برای مردم شهرستانم کلامی کوتاه می گویم خودتان هستید و خدایتان و گذشته نه چندان دور آیا قصه درد آور مارون خروشان و کهگیلویه تشنه لب را به همین راحتی پشت گوش انداختیم؟

سد مارون چه زمانی و در کدام دولت افتتاح شد و توسط چه کسانی حقی از آن برای شما تعلق نگرفت؟ آیا همین دوستان و هم طیفان پزشکیان نبودند ؟زنان و دختران ما برای گوجه چینی به کجا می روند ؟ بهبهان  آنها با آن نماینده شناسنامه دارش که یارغار دولت پزشکیان خواهد بود اجازه خواهند داد شما و این نماینده غیر هم طیف حق خود را از مارون بگیرید ؟
هرگز هرگز! وباز هم فقر و بدبختی کهگیلویه ناتمام خواهد ماند.

دلتان به حال خودتان بسوزد و به حال فرزندانتان و آینده این شهر درمانده.آنها هرگز نخواهند گذاشت آبریز احداث شود چرا که در بنیاد فکری آنها محرومین جایگاهی نخواهند داشت و قدرت را به ثروتمندان خواهند داد و شهر ما بی دفاع تر از همیشه خواهد ماند با دولت پزشکیان و نماینده فعلی که هم طیف نیستند ،اگر قرار باشد باز هم دولتی بر سر کار بیاید که از سد مارون و کوثر حقی به شما نداد مطمعنن باز هم حقی برای شما به دست نخواهد آمد.

دو دوتا چهارتا کنید ببیند کدام یک بهتر می تواند شهرمان را از فقر و بی کاری و خودکشی نجات دهدخودتان هستید و وجدانتانچه کسانی با کدام تفکر و گرایش فکری سد مارون و کوثر را افتتاح کردند و یک لیوان آب هم برای شهر و دیارمان تعیین نکردند؟و همسایه را ثروتمند کردن و ما را فقیرتر.میخواهید باز همین ها به قدرت برسند؟

سد کوثر چطور ؟ آن را هم فراموش کردیم که در چه دولتی با چه تفکری احداث شد و برای شهر ما هیچ ارزشی قائل نشدند؟در دولتی که همین پزشکیان وزیر ناکارآمدش بود و استیضاح هم شد!حداقل در دولت رئیسی تلاش های زیادی شد تا جرئه آب شربی را از آن به نتیجه برسانند ،و سد های کوچک سرپری و کوه برد را به نتیجه برسانند که مرحمی باشد بر زخمهای بی شمار شهر و مردم ماو همچنین پروژه ایدنک که در زمان روحانی متوقف شد را دوباره احیا کرد.

حرف من از سر درد برای مردم است، گول شعارهای بی ارزش و دروغینی که همچون زخم باز همیشه نقل زبان سیاستمداران اصلاحات بوده و خواهد بود را نخورید به خدا این ها همیشه شعارهای آزادی و حق اعتراض و مذاکره و چه و چه برایشان نقل و نبات انتخابات است وگرنه تجربه هشت سال فلاکت دولت روحانی که صف های طولانی برای لقمه ای نان برایمان به ارمغان آورد به ما ثابت کرد عملکردشان هیچ نتیجه ای ندارند جز قدرت خودشان و فقیرتر شدن مرد و در قضیه بنزین آبان ۹۸ مگر دست خودشان نبود آیا حقی برای اعتراض مردم یا برای نظر مردم قائل شدند که دم از نظر مردم یا حق اعتراض می زنند؟اکنون هم که سخن از بنزین ۲۵هزارتومانی به میان است آیا نباید از انتخاب اینچنین دولتی امتناع کرد ؟

به یقین در دولت دکتر جلیلی می توان امید داشت که آبریز احداث شود و کهگیلویه از بن بست رها شود چرا که دکتر جلیلی حامی محرومان ، کشاورزان ، دامداران ، عشایر و روستائیان هست و در برنامه هایش چیزی جز این ندیده ایم اما قطعا سابقه نشان داده در دولت اصلاحات به هیچ مطالبه ای نخواهیم رسید.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.