کد خبر: ۱۰۶۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: معلم مدرسه‌ای در یاسوج که دیسک کمر دارد از کار و تلاش دست برنداشته و همچنان به وظیفه خود عمل می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد علی وفانژاد معلم دبستان شهید سعیدی بلهزار یاسوج سابقه بیماری دیسک کمر داشته که در اوایل مهر شدت گرفت بطوری که زیر نظر پزشک مرخصی استعلاجی دریافت کرد.

وی به توصیه پزشک باید در حال استراحت و کمتر در حالت ایستاده باشد و با این وجود با تهیه یک تخت و برای انجام وظیفه خود در پایه دوم این مدرسه تدریس می‌کند.

وفانژاد گفت: 28 سال سابقه تدریس دارم و علاقه فراوانی به تدریس و آموختن دارم و در سخت‌ترین شرایط کارم را انجام می‌دهم.

این مسؤول گفت: مرخصی استعلاجی‌ام پایان یافته ولی قبل و بعد از آن همچنین کلاس درس را رها نکردم و با شوق فراوان در کلاس حضور دارم.

این معلم وظیفه‌شناس در هنگام نوشتن بر تخته از عصا استفاده می‌کند و موقع بررسی تکالیف در مدرسه به حالت خوابیده بر تخت با دانش‌آموزان صحبت می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
با سلام خاک بر سر ...کثیف
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
یعنی چی را میخاد نشون بده ؛ اگر ایشان سر کلاس نرفت دیگه آموزش وپرورش فلج میشه !!! این قضایای مسخره نشان از بی مدیریتی اداره کل آموزش وپرورش داره !!!واقعا که این استان صاحب دلسوزی ندارد .... درضمن این آقا باید فورا بازنشت بشه تا هم خودش راحت بشه وهم سر کلاس درس برای بچه ها لالایی خوانده نشه!!!
دبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
آخی آموزش وپرورش در خطره اگه این معلم اینطور نکنه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
تمام دوستانی که نظرات خود را بیان کردن با نام فرهنگی، دانشجو و دبیر معرفی کردند همگی از الفاظ نامناسبی استفاده کردند که در شان هیچکس در جامعه نیست حال اگر این فرد با این لفظ فرهنگی باشد که دیگر باید فاتحه ی فرهنگ را در این جامعه خواند.
دوست من بازنشستگی پیش از موعد خود گرفتاری هائی دارد که حداقلش دو سال به طول می انجامد که این بنده خدا دوسال دیگر خود بازنشسته است. اگر به مدرسه نیاید که اخراج می شود و به دلیل بیماری از گرسنگی میمیرد. اگر از کارافتادگی بگیرد که یک سوم حقوق فعلی اش را به او می دهند که باز از گرسنگی خواهد مرد. این قوانین و نحوه ی اجرای قوانین است که این بنده خدا رو روی میز کلاس درس خوابانده است.
صحبت دیگر اینکه اگر معلمی با همین وضعیت در فلان کشور اروپائی یا آمریکایی در کلاس درس حاضر می شد این مردمان روشنفکرنمای ما بودند که او را با چهچه و به به های خود تحسین می کردند و او را فردی متعهد و مسئولیت پذیر لقب می دادند. شاید هم به افتخارش جلوی سفارت کشورش شمع روشن میکردند.
اگر افسار فرهنگ کشور در دست امثالهم است که باید خداحافظی کرد به تمام داشته های فرهنگی.
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
واقعا دستشان درد نکند که معلم بودن را به نشانه واقعی نشان دادند مانند ایشون در سراسر استان کم نداریم احسنت بر شما دستتان درد نکند خداوند به شما سلامتی کامل عطا فر مایید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین