کد خبر: ۳۰۴۳۴
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۵۴ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۴

محمد بهرامی و بازی حذف نخبگان بومی؛ چرا علوم پزشکی یاسوج به دست غیربومی‌ها سپرده می‌شود؟

عصر دنا:  دکتر حسین حجر، گزینه‌ی غیربومی معاونت درمان، نامی است که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است. سوال اساسی اینجاست: چرا در شرایطی که نخبگان بومی بسیاری در علوم پزشکی استان حضور دارند، باید بار دیگر شاهد ورود فردی غیربومی به یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های مدیریتی این حوزه باشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- یادداشت دریافتی: در روزهایی که استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگری نیازمند استفاده از نخبگان و متخصصان خود برای پیشرفت و توسعه است، معادلات پشت پرده‌ی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بار دیگر جوانان بومی را قربانی نگاه‌های غیربومی‌پسند برخی مسئولین کرده است. اکنون یک چهارضلعی مبهم در حال شکل‌گیری است که در مرکز آن، تصمیمی پرسش‌برانگیز برای انتصاب یک فرد غیربومی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار دارد.

محمد بهرامی، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون، که پیش‌تر صراحتاً اعلام کرده بود معاون دانشگاه علوم پزشکی باید غیربومی باشد، اکنون نقش پررنگی در این ماجرا دارد.

این نگاه، برخلاف شعارهای حمایت از نخبگان و جوانان بومی است که همواره در تبلیغات انتخاباتی مطرح می‌شود، اما در عمل، به حذف نیروهای توانمند استان انجامیده است.

 دکتر سیده رقیه پناهی، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، که به تازگی سکان مدیریت این دانشگاه را در دست گرفته، به دلیل نداشتن شناخت کافی از چالش‌های جدی علوم پزشکی استان، تحت تأثیر فشارها و لابی‌های سیاسی، زمینه را برای ورود نیروهای غیربومی فراهم کرده است. این در حالی است که بحران‌های جدی در سیستم درمانی استان، نیازمند مدیریتی آگاه و متعهد به ظرفیت‌های بومی است.

 دکتر حسین حجر، گزینه‌ی غیربومی معاونت درمان، نامی است که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است. سوال اساسی اینجاست: چرا در شرایطی که نخبگان بومی بسیاری در علوم پزشکی استان حضور دارند، باید بار دیگر شاهد ورود فردی غیربومی به یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های مدیریتی این حوزه باشیم؟ آیا مدیریت استان و دانشگاه علوم پزشکی، اعتقادی به توانمندی‌های فرزندان همین سرزمین ندارند؟

 دکتر محمود شهامت، معاونت درمان کنونی، از نخبگان برجسته‌ی استان و چهره‌ای است که سال‌ها در نظام سلامت کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته است. چرا باید مدیری بومی، آگاه به چالش‌های حوزه درمان و دلسوز برای مردم استان، کنار گذاشته شود تا فردی که هیچ شناختی از مشکلات منطقه ندارد، جایگزین او شود؟

در این چهارضلعی پیچیده، بازنده‌ی اصلی نه مسئولان، بلکه مردم استان هستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، باید انتظار داشت که در آینده‌ای نه‌چندان دور، تمامی جایگاه‌های کلیدی به دست مدیران وارداتی سپرده شود و نخبگان استان بیش از پیش به حاشیه رانده شوند.

حال، مسئولان و نمایندگان باید پاسخ دهند:

 چرا نخبگان بومی استان در دیگر مناطق غیربومی محسوب شده و از جایگاه‌های مدیریتی حذف می‌شوند، اما در استان خودشان، باید غیربومی‌ها در رأس امور باشند؟

 آیا کهگیلویه و بویراحمد از نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد خالی شده است که چنین تصمیماتی اتخاذ می‌شود؟
 چرا در استان‌های دیگر، مدیران بومی به کار گرفته می‌شوند اما در اینجا، افراد غیربومی اولویت دارند؟

تا چه زمانی باید شاهد این بی‌عدالتی آشکار در حق نخبگان این استان باشیم؟ وقت آن رسیده که مدیران و نمایندگان، به‌جای تکیه بر مدیران وارداتی، به سرمایه‌های انسانی همین دیار اعتماد کنند و مسیر پیشرفت استان را با دستان توانمند فرزندان این خاک هموار سازند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
شهامت علوم‌پزشکی سنخیتی با این دولت ندارد و اهل معامله و لابی و زد و بند است.

همان برادرش نیز که در استانداری است مار هفت خال و رنگ است
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
آخ و بخت ای استان
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
سلام بله کمبود متخصص داریم نه تنها در یاسوج بلکه در کل کشور.دلیلش به نظرتون چیه؟من میگم براتون..وقتیکه ۹۵ درصد کارکنان ادارات فرزندان شهید و جانبازان عزیز هستند همین میشه.از این ۹۵ درصد ۹۰ درصد فرزندان شهید و ایثارگر هیچی از علم نمیدونن و ۸۰ درصدش با رشته غیر مرتبط جذب دستگاه دولتی میشن فقط به خاطر اینکه ایثارگر هستند..حداقل ۳تا۴ سال طول میکشه تا اون فرزند شهید کار رو یاد بگیره و این فاجعه است برای کشور..من با شهیدان عزیز هیچ مشکلی ندارم و اون دختر ۶ماهه ای که دهانش پستان مادرش بود و پدرش شهید شد باید خیلی بهش رسیدگی بشه..من عقیده اینه به هر فرزند شهید ماهانه۵ میلیارد بدن و هر سال با توجه به تورم افزایشش بدن.ولی دیگه برای کنکور و استخدامی ها از نظر اسلام حرامه که تفاوت قائل شد بین مردم عادی و فرزندان ایثارگر و اگر بخوایم کشور رو نخبه ها اداره کنن باید به طور قطع سهمیه شغل و کنکور و سایر سهمیه های فرزندان شهید حذف بشه تا تازه یه ۵ سالی بیفتیم جلو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
اتفاقا خیلی کار هم کار خوبی میکنن. انتقاد خوبه ولی انتقاد بجا. یوسر ب بیمارستان های یاسوج بزنید میفهمید چرا غیر بومی ها بهتر هستن. ن وضعیت بهداشتی ن درمانی درست و حسابی در هیچکدوم از بیمارستان های آموزشی درمانی علی الخصوص بیمارستان شهید جلیل وجود نداره. دادن سمت های ریاست و معاونت این شهر و استان ب افراد بومی مساوی است با پارتی بازی طایفه گرایی ایجاد باند در مراکز و درمانگاه ها در نتیجه عدم کارکرد و کارایی صحیح پرسنل و نارضایتی عمومی.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
مثلاً نخبگان بومی تا الان چه گلی به سرمون زدند غیر از نارضایتی نسبت به خدمات بیمارستانهای استان به بیماران و فوت چند بیمار بر اثر قصور پزشکی در سالهای اخیر که ناشی از عدم مدیریت در علوم پزشکی
اگر تمام مدیران تو استان ما غیر بومی باشند خیلی بهتر عمل میشه
مدیران بومی فقط دنبال منافع خاله خورزویی و حزب و باند و سیاسی کاری و سردسیری و گرمسیری هستند آنهایی هم که میخانه اینجور نباشند خود ما مردم نمی گذاریم درست کار کنند
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
نخبه
فکر کنم به بیمارستان های استان نرفتید که همش بوم بوم می کنید.با همین بومی ها درمان در وضعیت قرمز است. همه مدیران کل باید غیر بومی باشند بدون قوم گرایی. وقتی رسانه یک استان ضعیف باشه باید استان ما در تمام شاخص ها جز استان های اخر باشه
محمدقاسم عنبری
|
Japan
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
این انتقادات به نظر می آید سازنده نباشد چونکه نیروهای نخبه ما در استانهای دیگر مدیریت دارند و مورد اعتماد واقع شده اند وافرادی که به این کار در استان رضایت داده اند نیز بر اساس یکسری تجربات و آینده نگریها به ان نتیجه رسیده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
بنده که کارمند علوم پزشکی هستم با غیربومی موافقم و مشکلی نداریم ولی نه هجر?بابا خدا وکیلی ای چ مسخره بازیه علوم پزشکی شده موش آزمایشگاهی
با احترام به دکتر هجر ولی حداقل یه آدم با تجربه و باسابقه بزارید تا این بیمارستان ها رو جمع کنه اوضاع خوبی نداره درمان استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
اون معاونت معاونت توسعه هست نه درمان تقسم پول ها دست توسعه هست منظور دکتر بهرامی توسعه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
من نه دکتر شهامت میشناسم نه دکتر حجر، اما با این بومی غیربومی، کهگیلویه و بویراحمد هیچ وقت از این عقب ماندگی تاریخی بیرون نخواهد آمد.
اتفاقا خیلی جاها غیربومی ها به دلیل اینکه نگاهدقومی و قبیله ای ندارند کارآمدتر و موثرتر و بی طرف تر و دلسوزانه تر مدیریت می کنن...
چه بسیار بودند غیربومی هایی که بخاطر همیندو قطبی بومی و غیربومی ایجاد کردن عده ای ذی نفع از این استان فرار کردند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
خداوکیلی معاونت درمان کیلوی چنده یه سر به بیمارستانها بزنید ببینید وضعیتشون چطوریه شدن کشتارگاه و قتلگاه مردم بی گناه .
جای هم نمیتونی دادتو بزنی
نه پزشک براش مهمه نه پرستار که چه بلایی سر مردم میاد.
اگه هم خودت با پزشک و پرستار برخورد کردی کل جامعه بسیج میشن بر علیهت.
به خدا از بیمارستان جلیل بی صاحب تر نیست.
هر که مراجعه کنه کلا خروجیش مرگ هست
حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
هجر این کاره نیست
بی تجربه و فانتزی و فاقد صلاحیت های عمومی
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
اتفاقا اینکه شما فقط به فکر بومی بودن هستین جای سوال داره. مگه هموطنان ما در استانهای دیگر جایگاه ندارن؟ از استاندار گرفته تا مدیر.
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
خانم دکتر
رفاقت بازی نکن سلامت مردمو
فلسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
ای کاش پای درد دل بومی هایی که از استان فراریشون دادند، می نشستید، حساب کنید آدم قحطی بود که نخبه های بومی یکیش معاون آموزشی شد و یکیش معاون تحقیقات، هر دو حتی یک واحد نظام سلامت درس نخوندن... هر دو هیچ درکی از نظام سلامت نداشتند، اما با لابی روشنفکر معاون شدند ... همون بهتر که غیربومی ها بیایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
شهامت گند زده به سیستم درمان توانمند هم نیست که شما دارید ازش دفاع میکنید با این دولت هم نیست این متن هم کار خودش و تیم رسانه ایشه.دقیقا مث زمانی که حرف علیزاده برای جایگزینی او مطرح بود سریع شروع به تخریب در رسانه ها کردند.باید برود.
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
مگر رئیس دانشگاه فردی با تجربه است ؟ وقتی دانشگاه سیاست‌زده شود یعنی همین وضعیت موجود و حال ناخوش مجموعه ای که با سلامت مردم سرو کار دارد فقط دنبال سیاسی بازی است وگرنه همه جای ایران سرای من است خیلی از نخبگان ما در دیگر استان‌ها و تهران مسئولیت دارند این حرف بومی و غیر بومی حرف درستی نیست و یک پیشنهاد علمی وکاربردی هم نیست.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
متاسفانه حال و روز دانشگاه روز به روز بدتر می شود خانم دکتر پناهی هم اگر می خواستند موفق باشند باید نیروهای خودش را انتصاب می نمودند و وارد بازی سیاسی و آوردن دوباره آقای عسکر ی نمی شدند
ناشناس
|
Indonesia
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
دکتر حجر بهترین گزینه و نخبه
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
خدا بزنه من کمرت اگه هجر سر سوزنی تعهد و نخبگی داره
اصلا میشناسیش؟
هجر حتی نمیتونه یک کلاس درس را بخوبی مدیریت کند
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
اینجانب به شخصه بارها و بارها دیدم دانشگاه علوم پزشکی پزشکان نخبه و مشهوریاسوج را بقدری اذیت کرده که اونا قصد مهاجرت به شهرهای اطراف کرده ولی مردم مانع شدن پس همون بهتر که غیر بومی بدون قصد و غرض مدیر بشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
بهرامی پشیمونوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
هر کسی که شایسته تر هست باید منصوب بشه
چه بومی باشه چه غیر بومی
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
بابا نکنید با این مردم
هجر فاقد هر گونه دلسوزی و تعهد هست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
وقتی انتصابات از روی شایستگی و تجربه مدیریت موفق نباشد و کلا فقط و فقط سیاسی باشد نباید امید بهبود داشت . رئیس دانشگاه باید حد اقل سابقه مدیریت یکی از معاونتهای دانشگاه را داشته باشد و یا سابقه مدیریت یکی از دانشگاههای کشور را داشته باشد تا بداند که باید چه کاری انجام دهد و ایراد از کجای سیستم است اون هم دانشگاهی مثل علوم پزشکی یاسو ج که کلا از ریل خارج شده و وارد حواشی زیا دی شده است
حاتمی یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
آب از سرچشمه گل آلود... از قدیم الایام تا به امروز همیشه مردم کهگیلویه و بویراحمد در مقابل کسی که فارسی صحبت می کرد احساس حقارت می کردند و فکرشان چنين بوده که فلانی شهریست و ما دهاتی. زمانی که سعی شد از مديران بومی استفاده بشه، آنها به دنبال حذف فلان جوان از فلان طایفه بودند تا نشان دهند که چقدر تعصب دارن ولی تعصب نشان از بی عقلی دارد زیرا سواد و دانش ربطی به تعصب و قو م گرایی نداشته و ندارد. در تفکر بومی اختلاس و دزدی از قدیم الایام تا به امروز نشان از مرد بودن دارد در حالی که آنهایی که جوانان رو به دزدی و غارت تشویق کردند فرزندان خودشان در دانشگاه های فارس و اصفهان و... تحصیل کردند. آب از سرچشمه گل آلود
درمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
عصر دنا
ظلم کردی به حقیقت.
ما کاری به بومی و غیربومی نداریم
مسئله ما جناب هجر هست که از فاجعه بار ترین آدم های تو این دانشگاه هست.
این آدم رو نمیشه رو هیچیش حساب کرد.
اصلا همشو بدید چارتا آدم غیربومی ولی توانمند
هجر اصلا مناسب نیست و حتی فاجعه هست
قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
نویسنده محترم تو اول تعریف نخبه را یاد بگیر بعد بگو که شهامت نخبه است.
دوما مدیریت به نخبه بودن نیست ، مدیریت به اداره سیستمی گویند که حداکثر رضایت مندی را داشته باشه .
شهامت و جاودان سیرت فقط به فکر فامیل های خود بودند .انها را ضمن انتقال ، غیر قانونی مطب هم دادند .
چند نفر نیروی متخصص و خدماتی را از بیمارستان ها به معاونت ها و ستاد انتقال دادند و بیمارستان ها را با چالش مواجه کردند.
نارضایتی در بیمارستان ها به اوج رسیده و مرگ میر زنان باردار و نوزادان در امام سجاد فاجعه است .
پس یک مدیر توانا و کارامد و شایسته برای معاونت درمان و بقیه معاونت ها انتخاب کنید .
معاونت کیک و شیرینی دانشجویی را به یک معاونت با نشاط و شاداب با امکانات رفاهی مناسب برای کل دانشجویان تبدیل کنید .
نه فقط عده ای با یک خط و مشی مشخص مثل زالو خون مردم را بمکنند.
حامدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
اگر سیاسی بازی نبود مدیر شبکه کهگیلویه بیش از سه دوره مدیر شبکه کهگیلویه نبود هر موقع آقای موحد برنده انتخابات شد مدیر شبکه هم به همان فرد خاص رسید و هیچگونه اقدام قابل توجهی هم صورت نگرفت بیمارستان همین یک بیمارستان زمان بهرام تاجگردون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۴
دقیقا...موافقم...انگار توی کهگیلویه آدم قحطه یا شایدم شبکه بهداشت کهگیلویه پشت قباله شده که باید حتما دست فلانی باشه...
۱.۱
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
والا خنده داره
یعتی تایید میشه؟?
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
خانم دکتر خواهشا رفیق بازی نکن استان بدبخت و فلک زاده را

خداوکیلی هجر چی داره؟
ایشون یک فرد بی تجربه هست که یک بخش کوچک را هم نمیتونند مدیریت کنه.
به چالش های درمان هم هیج تسلطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
احسنت به دکتر بهرامی.
نخبه های استان هیچ پخی نبستن.
نه سلیقه دارن و نه عرضه ی هیچ کاری.
کاش تمام مسئولین غیر بومی بشن از این وضعیت نکبت دربیایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
اتفاقا یکی ازبهترین وباارزشترین کارهای دکتربهرامی همین حمایت ازغیره بومی هاست بومی هایی امثال احمدزاده وپیوند بغیرازفلاکت ناکارامدی چه داشتند خدایا به حق این ماه مبارک خیر وخوخوشی نبینند
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
با سلام و احترام به نطر مت دوره این انحصار طلبی و تعصبات گدشته همانطور که نخبگان استان در جای جای،کشور سکان مدیریت بر عهده دارند عیر بومی هم اینجا بیاد اشکالی نداره مگر کلا جایی نریم و کسی هم نیاد معامله یکطرفه نمیشه
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
دولت تغییر کرده و مدیران هم بابد همسو با دولت باشند همان گونه که آقای محمود شهامت همگام با دولت گذشته بودند و منصوب شدند حال نیز گله ای نباید داشته باشند.دوم اینکه عنلکرد مهم هست نه بومی و غیر بومی.همانگونه که جاودان سیرت رفتند و پناهی منصوب شد و ما حمایت کردیم و خواستار عملکرد بودیم حال نیز از عزیزان ساکن کهگیلویه خواستاریم نگاه قومیتی نداشته باشند(حواسمون هست رعایت کنید).
و در آخر حوزه ی درمان مردم راضی نیستتد و نیاز به تغییر هست.
درمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
اگر وجدانی باش باید دکتر ملک حسینی متخصص چشم را بزارن برای درمان،شهامت گند زد به استان،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
خدا لعنت کنه کسانی را که در حق مردم کهگیلویه وبویراحمد ظلم میکنه وبین مردم ومسئولین این استان تفرقه میندازه.مگر یادتون رفته ما با اصالت ترین مردم این کشوریم.باند بازی را کنار بگذارید وبرابری و برادری را جایگزین کنید.ریشه همه مردم استان به یک جا وصل میشه.پس در حق همدیگه ظلم نکنید.من الا التوفیق
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
آقای تاجگردون باعث و بانی حواشی علوم پزشکی یاسوج است . ببینید همین خانم دکتر چه تجربه مدیریتی دارد تا الان کجا مدیر بوده ؟ فقط چون خواست تاجگردون بود انتصاب شد همین بقیه آیتمها هم اصلا لحاظ نشده است همان لحظه ای که ابلاغ زدند ابلاغ عسکری را زد و نشان داد که هیچ توانایی ندارد .
عصردنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
ایطودی شما میگین از ریس تا همه معاونیت واکثرمدیران علوم پزشکی فارس که اهل استان ولرهستن باید عزل بشن...
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
بهرامی در حد و اندازه ی یه دهیار هم نیست
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
بنده کارمند علوم پزشکی هستم از نزدیک دیدم خود دستگاه علوم پزشکی یکی از فوق تخصص های مطرح استان را بقدری چوب لای چرخش میزاره در حالی که ایشون به نظر من گنج برای استان هست ولی به دلیل بومی بودن داره توسط خود بومی ها مجازات میشه.
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
ای کاش یک فرد غیر بومی ولی با تجربه مدیریت موفق رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می شد نه اینکه یکی را بدون کوچکترین سابقه مدیریت و صرفا فقط سیاسی بگذارند رئیس علوم پزشکی این استان محروم که واقعا از همه نظر محروم است
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
خانم دکتر شما هم مثل جاودان سیرت که هر روزی یک ابلاغ برای امیری می زد که هیچگونه سنخیتی تحصیلاتش با بهداشت و درمان و ابلاغها نداشت و گاها بجای پزشک هم ابلاغ می گرفت مواظب ابلاغها و شایستگیها و توانایی علمی افراد باش.
بویر احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
برادران گرامی به جای انتقاد از بهرامی لطفا از تاجگردون انتقاد کنید قطعا هر انتصابی در استان با دستور تاجگردون صورت می گیرد بهرامی بنده خدا هیچ کاره است و نماینده کهگیلویه موحد که کلا تعطیله این آقای حجر که گفتین قطعا با هماهنگیه تاجگردونه روح بهرامی اطلاعی ازش نداره قطعا از هر جای استان که بزارن بهتر از عیر بومی است
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
بهرامی اصلا نمیدونه که نماینده است دنبال رزق وروزی خودشه در برابر موحد و تاجگردون عددی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
خداوکیلی دکتر حسین هجر هیچگونه تعهد ....ندارد و از همین سیاستزدگی استان مظلوم ما در زمان دکتر چمن هیات علمی شد. انصافا نه شرایط هیات علمی را دارد و نه تعهد ...به کارش. پیشنهاد می دهم خانم دکتر پناهی حتی اسمی از ایشون در لیست مدیرانش نبرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۳
تعریف نخبه یعنی چه!!!؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۳
وقتی رئیس دانشگاه هیچ سابقه و اراده ای از خودش ندارد 'معلومه که چشم بسته و نسنجیده معاوناش رو انتخاب میکنه
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۷
شهامت و نخبه؟
والا فاصله شهامت با نخبگی مثل فاصله مریخ با زمین هست. شهامت نه سواد علمی داره نه توان مدیریتی ، در همه دولتها هم خودشو با لابی و پاچه خواری حفظ کرده اما تو این دولت اگر واقعا قصد کار برای رضایت مردم رو دارند باید برداشته بشه.
ارسال نظر
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.