تاریخ انتشار:۱۶:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
با حکم رئیس ثبت اسناد کشور،
عصر دنا: عصر دنا: علیدوست یاریزاده به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا در مراسمی با حضور مسؤولان حوزه قضائی استان و شهرستان و شورای اداری ظهر امروز رئیس ثبت اسناد و املاک این شهرستان تکریم و رئیس جدید معرفی شد.

زمان خوب در این مراسم تثبیت مالکیت را از مهمترین کارهای ثبت‌ اسناد و املاک برشمرد و اظهار داشت: تا سال 86 این اداره کاملاً سنتی بود اما امروز یکی از ادارات مکانیزاسیون در بین ادارات کشور است.

وی با بیان اینکه همه فرآیندهای ثبتی به طور مکانیزه انجام می‌شود افزود: سیستم پرونده نیز به مرور از این حوزه حذف می‌شود.

خوب ثبت آنی اسناد و املاک را از دیگر ویژگی‌های سیستم ثبت برشمرد و گفت: استعلام‌های دستی حذف شده و هر سندی به دفاتر اسناد رسمی از هر نقطه کشور ارائه شود استعلام انجام و کمتر از 48 ساعت پاسخ داده می‌شود.

معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حذف دفاتر املاک و دفاتر اسناد رسمی باعث حذف حضور فیزیکی ارباب رجوع و جلوگیری از تضییع حقوق و جعل و سوء استفاده در دفاتر شده است.

به نوشته فارس، خوب با بیان اینکه سیستم ثبت اسناد به ثبت احوال لینک بوده و ارتباط برقرار است گفت: این کار به انجام عملیات در ثبت اسناد کمک می‌کند.

وی با متفاوت عنوان کردن سیستم انتخاب رؤسای ثبت اسناد و املاک با سایر حوزه‌ها تصریح کرد: ساز و کار انتخاب رؤسا تخصصی و با شورای قضائی است.

به گزارش عصر دنا،ضمن تقدیر از زحمات حسین فرخی رئیس پیشین این اداره،علیدوست یاریزاده با حکم رئیس ثبت اسناد کشور به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی