کد خبر: ۶۰۱
تاریخ انتشار:۱۳:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
شهردار یاسوج:
عصر دنا: خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان یاسوجی مشکلات شهری را انشاء کرده و جایزه بگیرند شهردار یاسوج از دانش‌آموزان خواست مهم‌ترین مشکلات شهر یاسوج را به صورت انشاء درآورده و جایزه بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری استان با آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های پیشگیری از حوادث، اطفای حریق و در ابعاد فرهنگی و ورزشی از جمله مولفه‌هایی بوده که در این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود. 

وی اظهار داشت: معتقدیم که خانواده بزرگ آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و شهرداری قصد دارد از این پتانسیل در جهت ارتقای شاخص‌های شهری یاسوج بهره گیرد. 

شهردار یاسوج به زنگ انشاء اشاره کرد و گفت: شهرداری قصد دارد در قالب مسابقه‌ای به 10 نفری که در زمینه معضلات و مشکلات شهری با ارائه راهکاری انشایی ارائه دهد جوایزی اهداء کند. 

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند به سه معضل شهری اشاره کرده و انشایی بنویسند و آن را تحویل روابط عمومی شهرداری دهند. 

جاوید تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند سفیران فرهنگی در حوزه شهری باشند و با ایده‌های خود به شهر کمک کنند.

وی در ادامه به خدمات شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج روزانه 300 خدمت را به شهروندان فهیم ارایه می‌دهد و دانش‌آموزان می‌توانند در همه موارد ازجمله حفظ فضای سبز شهری، کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدا، استفاده درست از ناوگان حمل و نقل شهری، عدم پرتاب زباله در معابر و نظم عمومی شهر همیاران شهرداری باشند.

این مسؤول افزود: دانش‌آموزان می‌توانند همیاران بسیار خوبی در راستای انجام این رسالت بزرگ باشند و در همین راستا امسال همزمان با آغاز مهر به منظور بهره‌گیری از ذهن کاوشگر دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌های خود در شهر یاسوج شهرداری یاسوج درخواست می‌کند که پنج  مشکل شهر یاسوج را به ترتیب اولویت همراه با ارائه راهکار به شهرداری یاسوج در قالب درس انشاء ارائه کنند.

وی گفت: در پایان شهرداری ضمن جمع‌بندی و استفاده از همه نظریات به 10 پیشنهاد برتر جوایز نفیسی تقدیم می‌کند و از خانواده‌های و معلمین مربوطه تجلیل معنوی به عمل خواهد آورد.

منبع: فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.