کد خبر: ۴۵۳
تاریخ انتشار:۱۴:۵۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: عناصر گروهک تروریستی داعش در شهر موصل برای رفت و آمد خانواده هایشان از تاکسی افراد مورد اطمینان خود استفاده می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یک منبع محلی در استان نینوا به شبکه السومریه گفت: بسیاری از محله های موصل اخیرا شاهد پدیده جدیدی هستند که نام محلی آن تاکسی داعشی ها است. این تاکسی ها خودروهایی هستند که موظفند خانواده های فرماندهان و عناصر مسلح داعش را پس از تماس تلفنی به بیمارستان ها یا بازارها و یا مناطق دیگر انتقال دهند.


منبع یاد شده که خواست نامش فاش نشود، خاطرنشان کرد: پدیده تاکسی داعشی ها در موصل به دنبال افزایش ترس و نگرانی خانواده های داعشی و تکرار هدف قرار گرفته شدن برخی از آنان نمایان شد. همچنین به دلیل جنایات وحشتناک داعشی ها علیه مردم چالش ها و خصومت مردمی روزافزونی علیه داعش در حال نمایان شدن است.


به گفته این منبع، برخی از خانواده های فرماندهان معروف داعش هم اکنون هر چند در سطح محدود در حال خارج شدن از منزل به همراه محافظان مسلح هستند . این موضوع بیانگر احساس نگرانی روزافزون است که تا چند ماه پیش وجود نداشت.


یک منبع محلی در نینوا در 21 اوت 2016 خاطرنشان کرد: تشکیلات داعش پس از نوشته شدن کلمه داعش بر روی سگ ها اقدام به تحت پیگرد قرار دادن سگ ها در محله اندلس در شهر موصل برآمده اند.

 

منبع:العالم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین