کد خبر: ۴۰۳
تاریخ انتشار:۱۶:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
با استناد به مواد 190 و 193 قانون مالیات‌های مستقیم امکان‌پذیر است
عصر دنا: مسؤول پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخر شهریور تنها فرصت بخشودگی جرائم مؤدیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ابراهیم سلمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پایان شهریور آخرین مهلت بخشودگی کامل جریمه‌های قابل بخشش مؤدیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور است.

این مسؤول گفت: تسویه اصل مالیات و پرداخت جریمه‌های غیرقابل بخشش راه بخشودگی جریمه‌ها خواهد بود.

وی بیان کرد: مؤدیان مالیاتی با این کار نسبت به بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش اقدام کنند.

این مسؤول در امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس ماده 193 و 190 قانون مالیات‌های مستقیم مؤدیانی که اصل مالیات بر عملکرد خود را پرداخت کنند مشمول بخشودگی کامل جریمه‌های قابل بخشش می‌شوند.

سلمان‌پور به اولویت‌های امور مالیاتی در برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: رعایت حقوق مؤدیان مالیاتی، حمایت از بخش تولید از طریق معافیت‌های قانونی و بخشودگی‌های مالیاتی از جمله این اولویت‌ها و حمایت‌ها به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: امور مالیاتی با چنین برنامه‌هایی به دنبال عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به تولید و رونق آن در جامعه است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین