تاریخ انتشار:۱۷:۳۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: ایثارگران حامی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکریم و قدردانی از هیات دولت و در راس آن رئیس جمهور محترم به جهت انتخاب شایسته دکتر یدالله رحمانی که شخصیتی علمی و اندیشه ورز و مدیری کارآمد و کارآزموده در عرصه های مختلف سیاسی و اجرایی و برنامه ریزی و بودجه بندی است، به چنین انتخابی که برآمده از مردم سالاری دینی است احترام گذاشته و حمایت قاطع خود را از وی اعلام می دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایثارگران ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکریم و تحسین انتخاب یداله رحمانی توسط هیات دولت طی اطلاعیه ای حمایت قاطع خود را از وی اعلام نموده اند. مان اطلاعیه بشرح زیر است.

خدای بزرگ را شاکریم که در سایه سار نظام اسلامی و دولت وفاق ملی، خادمی از جنس لاله های سینه سوخته هشت سال دفاع مقدس با سابقه درخشان سازمانی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و اعلام شده است.

ایثارگران حامی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکریم و قدردانی از هیات دولت و در راس آن رئیس جمهور محترم به جهت انتخاب شایسته دکتر یدالله رحمانی که شخصیتی علمی و اندیشه ورز و مدیری کارآمد و کارآزموده در عرصه های مختلف سیاسی و اجرایی و برنامه ریزی و بودجه بندی است، به چنین انتخابی که برآمده از مردم سالاری دینی است احترام گذاشته و حمایت قاطع خود را از وی اعلام می دارد.

ایران اسلامی رنگین کمانی از قومیت هاست که همه تحت پرچم سه رنگ‌ جمهوری اسلامی در جهت حفظ و تعالی آن جانفشانی کرده و بر این باوریم که در مدار شایسته گزینی و تفکر توسعه محور بویژه در استان های غیر برخوردار، انتخاب دکتر یدالله رحمانی با رزومه مطلوب و سوابق علمی و نگاه اقتصادی و نیز دارا بودن فاکتور اشتراکات فرهنگی و شناخت جامع از تمامی ابعاد و زوایای استان بسیار هوشمندانه بوده که بحول و قوه الهی این انتخاب و انتصاب، آغازی بر پایان مشکلات مبتلا به است.
در پایان این اطلاعیه آمده است؛ علقه خونی این چهره خوشنام با سرزمین کهگیلویه و بویراحمد و عطش خدمت به این قوم، نوید بخش آینده ای درخشان خواهد بود. ان شاءالله

ایثارگران ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین