تاریخ انتشار:۱۷:۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: بیش از نیمی بدهی معوق آب و فاضلاب استان تسویه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امید صالحی گفت: در بهمن ۱۴۰۱ مدیریت آبفا استان با بدهی ۶۵۴ میلیارد تومانی که ۱۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ مرتبط با مطالبات آبداران بود، را عهده دار شدم.

وی افزود: یکی از افق های کاری ما همزمان با تداوم اقدامات عمرانی به خصوص در مناطق روستایی و محروم ، تسویه این بدهی های کمرشکن بود، بدهی هایی که برای شرکت مهندسی آبفا کشور هم عجیب و محل بحث عمده جلسات بود.

امید صالحی ادامه داد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از این بدهی ها بخش جاری و عمرانی تا به امروز و در این یکسال و نیم اخیر یا تسویه شده یا با حکم قضایی برداشت شده است. به هر ترتیب ما خودمان را مسئول امورات این شرکت و بدهی های آن را نه قائم به مدیران قبل از خود که مرتبط با آبفا میدانیم.

صالحی بیان کرد: یکی از اقدامات ما برای پایان دادن به این سیکل معیوب افزایش بدهی ها، تعریف و اجرای پروژه ها با مشخص بودن محل و میزان دقیق تأمین اعتبار بود تا اطمینان حاصل کنیم دیگر انباشت بدهی رخ نمی‌دهد.

رئیس هیئت مدیره آبفا گفت: در کنار این حجم از بدهی از آنجا که حقوق های ما از محل درآمد است، بعد از حدود ۴ سال پرداخت نصف و نیمه حقوق کارمندان رسمی را خاتمه دادیم و در یکسال و نیم اخیر حقوق و مزایای نیروهایی که از محل جاری تأمین می‌شود به روز شد و تماماً پرداخت می‌شود.

امید صالحی بیان ‌کرد: در زمینه عمرانی رتبه ۲ جهاد آبرسانی کشور، تکمیل تصفیه خانه آب یاسوج بعد از ۷ سال، اصلاح شبکه های بوستان بعد از ۳۰ سال، افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت آبرسانی به گچساران از محل سد کوثر، پایدار سازی آب شهرک های ولایت و الغدیر یاسوج بعد از ۹ سال، رفع تنش آبی بهمئی بعد از ۵ سال، کاهش بیش از ۴۰ درصدی سوختگی پمپ ها و غیره تنها گوشه ای از اقدامات عمرانی ما در همین مدت اندک در استان بوده است.

برچسب ها: امید صالحی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار