کد خبر: ۲۵۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
واکنش فرماندار کهگیلویه به حوادث جاده‌های ورودی دهدشت؛
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه در واکنش به حوادث جاده‌های ورودی گفت: بارها مشکلات این دو نقطه را به مسئولان زی‌ربط گوشزد کردم اما اقدامی نشد.از دستگاه قضا انتظار داریم به پرونده کوچکترین سهل‌انگاری پیمانکاردرجاده رسیدگی ویژه شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار کهگیلویه امروز در نشست شورای سلامت در واکنش به وقوع تصادفات اخیر در ورودی‌های شهر تصریح کرد: در مقابل خانواده‌های داغداری که در جاده‌ها مصیبت زده شدند سرافکنده و شرمنده ایم.اگر ذره‌ای به کلام وحی اعتقاد داشته باشیم نباید از قصور پیمانکاران که به عنوان مجری پروژه هستند گذشت داشته باشیم.

سید حمزه محقق‌زاده با اشاره به پیگیری‌های مداومی که برای ساماندهی 2 ورودی دهدشت داشت،یادآور شد: 2 بار معاون عمرانی استاندار را در همین دو نقطه تصادف آوردم بازدید میدانی داشتند رئیس سازمان مدیریت را یکبار به همین نفطه جاده چرام کشاندم و دو مرتبه مدیرکل راه و شهرسازی از جاده بازدید داشت.

در مقابل خانواده‌های داغدار شرمنده و سرافکنده‌ایم/نمی‌دانم تاکی باید تاوان پیمانکار را بدهیم؟!
وی با بیان اینکه علاوه بر این تماسهای تلفنی مکرر و مکاتبات با استانداری و پیگیریهای مکرر با پیمانکار داشتم اما اقدامی نشد،بیان کرد: تا کی باید تاوان پیمانکاران را بدهیم. مردم حق دارند ذهنشان به سمت و سوهایی برود.

محقق‌زاده با اشاره به اینکه معاون عمرانی استاندار در بازدید اخیر از جاده چرام گفته که پیمانکار 4میلیارد تومان از این پروژه طلب دارد،افزود: غیر از گروکشی و زدوبند چه دلیلی دارد؟ بخاطر کم کاری پیمانکار نظام اسلامی و مسئولین آماج توهین و حملات در فضای مجازی شده‌اند، من وکیل مدافع نماینده نیستم اما این همه توهین و افترا به نماینده می‌شود.

وی در واکنش به اظهارنظرهایی که در فضای مجازی می‌شود و کسی انتقاد کرده که چرا شورای تأمین پیمانکار را خلع ید نکرد،گفت: خلع ید ربطی به شورای تأمین ندارد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در جلسه با معاون عمرانی استاندار گفتم فلان نقطه جاده طولیان کشته می‌دهد و اتفاقا دیشب در همان نقطه تصادف مرگبار رخ داد،بارها گوشزد کردیم و مشکلات را رساندیم نمی خواهم کسی را متهم کنم اما از دستگاه قضایی شهرستان و استان انتظار داریم به صورت ویژه پیگیری شود این پرونده ها جای ورود مدعی العموم است کوچکترین سهل انگاری در جاده های ورودی باید برخورد شود .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
اولا حادثه تلخ ومصیبت را به خانواده داغدیده تسلیت عرض مینمایم.ولی دستگاه قضا با شخص عوامل اجرایی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ورود کند خصوصا شخص فرماندار که تجربه اجرایی نداشت .حق مزدم پل صراط جواب داده میشود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی