کد خبر: ۲۴۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: فریده دیده‌بان عضو شورای شهر مادوان از دکتر سعید جلیلی حمایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،در ادامه حمایت‌های مردمی از دکتر جلیلی فریده دیده بان عضو شورای شهر مادوان حمایت خودرا از دکتر سعید جلیلی اعلام کرد .

متن پیام به شرح زیر است:
شرکت مردم در انتخابات در نظام اسلامی، علاوه بر اینکه حق مردم از جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است، تکلیفی الهی نیز محسوب می­شود؛ چه آنکه در منطق اسلام، حق و تکلیف دو مفهوم متضایفند، بدین معنی که هر جا حقّی برای کسی وجود دارد، تکلیفی نیز بر عهدة صاحب حق وجود خواهد داشت.

از این رو، همان طور که برگزاری انتخابات برای گزینش حاکمان و انتخاب نمایندگان، برای احقاق حق مردم امری ضروری است، تکلیف شرکت در انتخابات نیز موضوعی قابل توجه برای آحاد افراد جامعه محسوب می­شود. از سوی دیگر، ادای تکلیف الهی، به هر نحو ممکن و با هر کیفیت، مقبولیت لازم را در پیشگاه الهی ندارد، بلکه انسان موظف است در راستای عمل به تکالیف الهی خویش، به بهترین نحو ممکن عمل نماید تا در پیشگاه الهی سربلند و مأجور باشد. بر این اساس، علاوه بر لزوم حضور مردم در انتخابات، مبادرت به بهترین انتخاب و گزینش کاندیداهای اصلح نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.
و بهترین گزینه در حال حاظر که بتواند تمام شاخص های یک انتخاب اصلح را داشته باشد و نزدیک به معیارهای انتخاب اصلح از نظر رهبری باشد اقای سعید جلیلی میباشد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
یه بنده خدایی با عموش از افرادی با پوشش خواستگاری و....در اکبرآباد کلاهبرداری می کرد....بنده خدا را ورشکست و سکته دادند...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.