تاریخ انتشار:۱۰:۲۳ - ۱۱ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: بحران غزه حماسه برآمده از مبارزه و مظلومیت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا:غزه سرزمین درد و آه و ناله کودکانی است که آینده را در خاک خون به نظاره نشسته‌اند.کودکان غزه اسوه مقاومت و مادران غزه الگوی صبر زینبی‌اند مظلومیت غزه وجدان فرو خفته جهانی را به بیداری فرامی‌خواندو اشک خشک شده بر گونه‌های کودکان معصومش دل هر انسانی را آزرده می‌کند.

قلم و بلکه تاریخ از وصف این همه صبوری عاجز است وقتی کودکی کفن پیچ از قاب رسانه‌ها نمایان می‌شود و مادری که با الله اکبر و لا الله الاالله راه فرزند شهدش را ترویج می‌دهد.

تصاویر دلخراش از غزه زبان کودکی که از ترس بند آمده را با چه زبانی و چه قلمی شرح می توان داد؟ لکنت زبان می گیرم از بیان این همه درد و این همه قساوت قلب وجدان حقوق بشر را هیچ هیاهو و فریادی بیدار نکرد لال شده‌اند و چشمان خود را به روی حقیقت بسته‌اند.

بغضم را فرو می‌برم و قلم با تمام قدرتش برای وصف دردهای زنان و کودکان غزه کم می آورد.
بحران غزه حماسه برآمده از مبارزه و مظلومیت است.زندگی کودکان با وحشت و دلهره و خشونت درآمیخته است کودکانی که هرگز کودکی را تجربه نمی‌کنند و تحت اجبار جنگ نان‌آور شدند.سهم کودکان غزه از زندگی،تماشای رقص مرگ و گلوله است.

سکوت مدعیان آزادی و مردمسالاری سنگین تر از صدای بمب‌هایی است که بر سر مظلومان فلسطین فرود می‌آید چرا حق زندگی را از کودکان بیگناه گرفته‌اند و آیا زنان غزه حق مادری ندارند؟قاب دوربین‌ها برای به تصویر کشیدن غمی که درک می‌کنند کوچک است یک دنیا اندوه دارد این نگاه‌ها این بغض‌ها!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به کدام کاندیدا رای می‌دهید؟
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
رای نمی دهم