تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: با بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خدمات رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مرحله نخست طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج شامل اسکلت اجرا شده و مرحله دوم آن در مرحله انتخاب عوامل اجرایی است، ابراز امیدواری کرد که این طرح در کمتر از ۲ سال دیگر اجرا شود.
یونس محمودیان بیان کرد: توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و چهار طبقه پیش بینی شده ضمن افزایش میزان خدمات درمانی باعث رفاه حال کارکنان این مرکز درمانی برای خدمت در یک محیط استاندارد می‌شود.
محمودیان افزود: با بهره برداری از این طرح تعداد اتاق‌های عمل بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج از سه به هفت اتاق عمل افزایش می‌یابد و همچنین امکان ویزیت سرپایی برای مراجعان پرشمار این مرکز درمانی فراهم می‌شود.
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ بیش‌از یک میلیون مورد خدمت رایگان شامل ویزیت سرپایی، عمل‌های جراحی، بستری و زایمان در مراکز ملکی استان. صورت گرفت ابراز امیدواری کرد: میزان خدمات درمانی رایگان این مراکز با بهره برداری از فاز دوم توسعه بیمارستان شهدای گمنام به میزان چشمگیری افزایش یابد.
وی عنوان کرد: دولت برای انجام خدمات بستری به بیمه شدگان شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه که بیمارستان تامین اجتماعی ندارد تفاهم نامه‌ای با بیمارستان‌های شهیدرجایی و امام خمینی (ره) منعقد کرده که براساس این تفاهم نامه ۱۰۰ درصد هزینه‌های بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان‌ها پرداخت می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شهر دهدشت، درمانگاه شبانه روزی شهر دوگنبدان، بیمارستان شهدای گمنام و کلینیک تخصصی شهر یاسوج از جمله زیرساخت‌های درمان مستقیم در استان هستند.
محمودیان عنوان کرد: در زمان حاضر ۴۴.۵رصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به کدام کاندیدا رای می‌دهید؟
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
رای نمی دهم