تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: با بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خدمات رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مرحله نخست طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج شامل اسکلت اجرا شده و مرحله دوم آن در مرحله انتخاب عوامل اجرایی است، ابراز امیدواری کرد که این طرح در کمتر از ۲ سال دیگر اجرا شود.
یونس محمودیان بیان کرد: توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و چهار طبقه پیش بینی شده ضمن افزایش میزان خدمات درمانی باعث رفاه حال کارکنان این مرکز درمانی برای خدمت در یک محیط استاندارد می‌شود.
محمودیان افزود: با بهره برداری از این طرح تعداد اتاق‌های عمل بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج از سه به هفت اتاق عمل افزایش می‌یابد و همچنین امکان ویزیت سرپایی برای مراجعان پرشمار این مرکز درمانی فراهم می‌شود.
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ بیش‌از یک میلیون مورد خدمت رایگان شامل ویزیت سرپایی، عمل‌های جراحی، بستری و زایمان در مراکز ملکی استان. صورت گرفت ابراز امیدواری کرد: میزان خدمات درمانی رایگان این مراکز با بهره برداری از فاز دوم توسعه بیمارستان شهدای گمنام به میزان چشمگیری افزایش یابد.
وی عنوان کرد: دولت برای انجام خدمات بستری به بیمه شدگان شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه که بیمارستان تامین اجتماعی ندارد تفاهم نامه‌ای با بیمارستان‌های شهیدرجایی و امام خمینی (ره) منعقد کرده که براساس این تفاهم نامه ۱۰۰ درصد هزینه‌های بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان‌ها پرداخت می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شهر دهدشت، درمانگاه شبانه روزی شهر دوگنبدان، بیمارستان شهدای گمنام و کلینیک تخصصی شهر یاسوج از جمله زیرساخت‌های درمان مستقیم در استان هستند.
محمودیان عنوان کرد: در زمان حاضر ۴۴.۵رصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.