تاریخ انتشار:۱۳:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: دوره 2 روزه تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در دهدشت آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، دوره آموزشی 2 روزه تربیت مربی قرآن کریم امروز در فرهنگسرای دهدشت آغاز شد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با اشاره به جایگاه والای قرآن در زندگی گفت: امروز جامعه ای موفق و هوشیار است که قرآن سرلوحه کارش باشد جامعه‌ای استحکام درونی و بیرونی دارد که آموزه‌های خود را از قرآن بگیرد.
امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: روش‌های نوین آموزش قرآن در جامعه نهادینه شوند البته از فضای سنتی گعده‌های خانگی هم نباید غافل شد.

وی با اشاره به نامه چند سال پیش رهبر انقلاب به جوانان غربی و خروجی آن در دانشگاه‌ها، افزود: امروز نیز در پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی آمده است که شما طرف درست تاریخ ایستاده‌اید، قرآن را مطالعه کنید و بخوانید.این یک تعبیر معنوی دیگری است یقیناً اثر آن را خواهیم دید.

خوب‌پور قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرآن رستگاری هر دو جهان را تضمین می‌کند،افزود: آسیب‌های اجتماعی جامعه ناشی از فاصله گرفتن از آموزه‌های قرآنی است.
وی از اجرای طرح قرآنی بشری در استان خبر داد و گفت: در این طرح آموزش قرآن به شیوه آموزش پیامبر امرک در زمان رسالتشان ارائه می‌شود؛ بشری آموزش درست، تلفظ و ایجاد انس بیشتر با قرآن کریم است تا افراد در صحیح خوانی دلهره نداشته باشند و از هر قشری که هستند قرآن وارد زندگی آنها شود.
عبدالکریم عبودی با اشاره به فراخوان برگزاری دوره و استقبال خوب بانوان از این دوره قرآنی گفت: شرکت کنندگان به مدت 2 روز آموزش‌های نوین را فرا می‌گیرند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بیان کرد: در این دوره که مربیان مجرب حضور دارند چکیده قرآن و همه آنچه ضرورت دارد آموزش داده می‌شود.

دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در دهدشت آغاز شددوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در دهدشت آغاز شددوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در دهدشت آغاز شددوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در دهدشت آغاز شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار