تاریخ انتشار:۱۷:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس شورای اسلامی شهر باشت از نام‌گذاری سه خیابان اصلی این شهر به نام شهدای خدمت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، عمار محمدی گوهرکان، امروز_ شنبه، پنجم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از حادثه دلخراش سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران و به شهادت رسیدن رئیس جمهور و هیأت همراه، کارگروهی با حضور اعضای شورای شهر با هدف نامگذاری تعدادی از معابر شهر به نام شهدای خدمت تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد به منظور پاسداشت خدمات ارزنده و صادقانه سیدالشهدای خدمت رئیس‌جمهور فقید حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان که در راه خدمت به مردم ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، سه خیابان در شهر باشت به نام شهدای خدمت مزین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر باشت، گفت: پس از طی مراحل قانونی و تصویب در شورای تطبیق، مصوبه مذکور به سازمان‌های مربوطه جهت اجرا و نصب تابلو ارجاع خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.