کد خبر: ۲۴۰۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس قوه قضاییه همراه با هیاتی قضایی فردا وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس کل دادگستری استان گفت: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضایی و سرکشی به شعبه ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی است.

افراسیاب افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبود‌های ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه است.

وی اضافه کرد: معاونان رئیس قوه قضائیه در همه شعب قضایی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه‌ها و دادسرا‌ها را رصد و پیگیری خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: پس از ارزیابی و حضور در حوزه‌های قضایی، جلسه شورای قضایی استان با ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

افراسیاب با بیان اینکه این سفر یک روزه است ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی هم از برنامه‌های فردا خواهد بود.

وی بیان داشت: دیدار با دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان و دامدارن با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

افراسیاب گفت: معاون اول قوه قضاییه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و معاونان در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
داریوش از شهرستان رستم
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
باسلام ورود و حضور رئیس محترم قوه قضائیه را به استان شهید پرور و ولایت مدار استان کهکیلویه و بویر احمد را خیر مقدم عرض مینماییم انشالله حضور ایشان مایه خیر و برکت برای مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان باشد انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
جناب آقای اژه ای

لطفا دستور بدین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رأی 1474 مورخ 1/9/1401 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص سرپرست شبکه ببهداشت و درمان گچساران آقای حسین عسکری ، اجرا و نامبرده اخراج و کلیه وجوه دریافتی ایشان مسترد گردد.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
قوه ای که لانه فساده و همیشه معاونین اولش پارتی بازی و فساد می کنند امیدی بهش نیست
وای به روزی که بگندد نمک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین