تاریخ انتشار:۱۸:۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: آئین تکریم و نکوداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان نمونه لوداب و باشت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان در آیین تجلیل از معلمان نمونه لوداب گفت: روز معلم در ایران از زمانی آغاز شد که در سال ۱۳۴۰ تظاهراتی در تهران جهت احقاق حقوق معلمین اتفاق افتاد و در این روز یک نفر به شهادت رسید و از آن زمان تاکنون این روز برقرار است.
سعادت الله پوردانش رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه لوداب هم گفت: این همایش با هدف ارزش دادن به مقام و جایگاه معلم و تقدیر از زحمات یک ساله معلمان برگزار شد.

 

جشنی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، معلمان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش باشت برگزار شد.
نادر گرامی فرماندار باشت با اشاره به اینکه یکی از افتخاراتم شغل معلمی بوده گفت: دولت سیزدهم خدمات شایانی در زمینه آموزش و پرورش برای شهرستان باشت داشته از جمله، افتتاح ۱۱مدرسه و مکان های آموزشی، مجوزهای استخدام نیروهای مورد نیاز، بیش از ۱۵ چمن مصنوعی در مدارس بخشی از این خدمات است.
حمید حیدری رئیس آموزش و پرورش باشت افزود:شغل معلمی شغل انبیاست و بازنشستگان فرهنگی افتخار و سرمایه هر کشوری هستند که استفاده از آنها به عنوان مشاور و راهنما؛در تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.