تاریخ انتشار:۱۲:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی؛
عصر دنا: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای پشتیبانی از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور اعلام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا؛ نماینده ولی فقیه در استان در مراسم گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه استان که در منطقه پدافند هوایی بهمئی برگزار شد باقدردانی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح نور با حضور در مناطق مختلف ، بر حمایت از مجریان این طرح تاکید کرد و گفت: فعالیت های فرماندهی انتظامی اقدامی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب است که باید علاوه بر لزوم حفظ حجاب برای بانوان، این امر را که موجب امنیت و آرامش خاطر جامعه است به خوبی حمایت و پشتیبانی کرد.
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی اسرائیل و استکبار جهانی گفت: عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت و باعث مباهات مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد.
رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم در این مراسم با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب گفت: این طرح رضایتمندی اکثریت جامعه را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام عبودی افزود: ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی اولین و مهم‌ترین وظیفه است و امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب طرح نور با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل ، تلاش برای تأمین محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه را مد نظر قرار داه است.
وی گفت: معرفی الگو های حجاب و عفاف جامعه به نسل جوان راهکاری مناسب برای تبیین تداوم فرهنگ حفظ حجاب و عفاف در جامعه است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم به قانون مداری را برعهده دارد گفت: هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است با رعایت شئونات اسلامی راهنمایی و هدایت خواهد شد، اما اگر از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
سردار کیقباد مصطفایی از توجه ، حمایت و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه سراسر استان در راستای اجرای طرح نور قدردانی کرد.
امام جمعه بهمئی هم گفت: در این نشست ها مشکلات استان و شهرهای استان با اولویت معظلات فرهنگی و اجتماعی مطرح و راهکارهای این مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با اشاره به اینکه، امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه موضوع حجاب و عفاف تاکید کرد.
وی خواستار توجه و حمایت بیشتر از ظرفیت های متعدد فرهنگی در راستای رونق مساجد شد.
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ، هم با اشاره به نقش خطیر ائمه جمعه در آگاهی رسانی و رفع شبهات گفت: امامان جمعه در خطبه‌های نمازجمعه با امید آفرینی و جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، عملکرد دولت را تبیین کنند.
عبدالله حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم گفت: با افرادی که حجاب و پوشش را در جامعه رعایت نمی کنند و مروج فرهنگ برهنگی هستند و همچنین پلمب کردن اماکنی که در این خصوص قانون و شرع را رعایت نمی کنند برخورد قانونی میشود.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد استان با عنوان کنگره ملی شهدا گفت: برگزاری این کنگره فرصتی برای تبلیغ آرمان‌های شهدا و معرفی ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است.
در این مراسم از فرمانده نیروی انتظامی استان و فرمانده پدافند هوایی ارتش در شهرستان بهمئی تجلیل و قدردانی شد.
در این جلسه ائمه جمعه مناطق مختلف استان به ارائه نظرات ، پیشنهادات و راهکارها در جهت حل مسائل فرهنگی استان پرداختند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین