کد خبر: ۲۳۴۸۱
تاریخ انتشار:۱۵:۳۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مهندس علی مهدوی فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد :حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است، همچنین رونق و افزایش اشتغال جزو برنامه‌های دارای اولویت‌ این کارگروه بوده که می بایست با جدیت دنبال شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایشان در ادامه با اشاره به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم "در جهت اجرایی سازی و عملیاتی شدن فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)تاکید و گفتند: مشکلات واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت‌های موثری هستند در این کارگروه بررسی می‌شود، با اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تلاش می‌کنیم موانع تولید کاهش یافته و شاهد رونق تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.
مهدوی اظهار داشت: این کارگروه باید با نگاه مثبت و با پیدا کردن راه‌های منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحدهای اجرایی را حل کند بلکه زمینه برای توسعه و رشد تولید نیز فراهم شود و این از وظایف تکلیفی هر یک از دستگاههایی متولی می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین