کد خبر: ۲۳۳۹۲
تاریخ انتشار:۱۵:۴۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: در شرایطی خبرهایی درباره ساخت ورزشگاه جدید در تهران به گوش می رسد که به نظر می رسد فاقد نگاه کارشناسی و علمی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از مشرق، فوتبال ما با واقعیت آشکاری مواجه است به نام ضعف جدی در زیرساخت ها و اماکن ورزشی که با گذر زمان، نمود آن بیشتر و بیشتر هم می شود. اگرچه در برخی موارد مانند باشگاه فولاد خوزستان یا ورزشگاه ساخته شده توسط آستان قدس، اتفاقاتی صورت گرفته اما آنها نیز در برخی رویکردها و نگاه های تخصصی، دچار ضعف جدی هستند. اما آنچه اکنون با آن به صورت جدی مواجه هستیم، این ضعف و کاستی راهبردی است که ناشی از یک غفلت و عقب ماندگی چند دهه ای است که در سال های اخیر، بروز کاملی در روند توسعه کیفی و کمی فوتبال داشته است.

 

در واکنش به این مشکل که در بازسازی ورزشگاه آزادی تهران خود را بیشتر و عیان تر نشان داد، دستور مبنی بر ساخت یک ورزشگاه جدید در تهران داده شد. اگرچه در ابتدا تبلیغات و هیاهوی زیادی در این باره صورت گرفت اما با گذشت زمان، این هیجان کاسته شد و اخباری هم درباره آن منتشر شد که همه را نگران کرده. انتشار جزئیات ساخت این ورزشگاه دلالت بر یک پروژه تبلیغاتی دارد که حتی کاربرد چندانی هم ندارد و بیشتر زینت المجالس است! چنین مجموعه ای که قرار است همه چیز باشد، در انتها هیچ چیز هم نخواهد شد!

این استادیوم به درد ما نمی خورد!

ضروری است نهادهای مرتبط به این ماجرا ورود جدی کنند تا پیش از آن که وارد اجرا شود، نیازسنجی درستی صورت گیرد. فوتبال ما نیاز به ورزشگاه های تخصصی دارد که متناسب با ظرفیت هواداری باشگاه ها و واقعی هایش باشد. این موضوع، پروژه ای تبلیغاتی و نمایشی نیست که پرسروصدا باشد. فوتبال ما چنین پروژه هایی را نمی خواهد ...

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین