تاریخ انتشار:۱۴:۰۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: به مناسبت روز زمین پاک محوطه و معابر روستای دهنو اسلام آباد پاکسازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، شورای اسلامی و دهیاری روستا، اهالی، دانش آموزان و معلمان و مرکز بهداشت سرفاریاب به مناسبت روز زمین پاک به جمع آوری زباله‌ها و پاکسازی محیط و معابر روستای دهنو اسلام آباد اقدام کردند.
پناهنده دهیار روستای دهنو اسلام آباد در این خصوص گفت: فرهنگ سازی و توجه مردم به حفظ زمین که محل زیست انسان و دیگر موجودات است از آلودگی‌ها و زباله و دیگر مواد مضر، پیشگیری از شیوع بیماری‌ها و هم چنین حفظ زیبائی و جلوه مناسب طبیعت و محیط می‌تواند از جمله فواید و آثار این کار باشد که ترویج اینگونه اقدامات مشارکت و همکاری همه نهاد‌ها را می‌طلبد.
قابل ذکر است روستای دهنو اسلام آباد از توابع بخش سرفاریاب و دارای ۱۷۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر است که با توجه به واقع شدن در پای کوه سیاه و کنار مزارع کشاورزی دارای محیطی زیبا و دلنشین و مناظر و جلوه‌های زیبای طبیعی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین