تاریخ انتشار:۱۳:۰۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت گفت: کتابخانه فاطمیه باشت با هدف گسترش و توسعه‌ خدمات تا پایان کنکور 1403 باز است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حاتم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر دنا اظهار کرد: کتابخانه فاطمیه باشت تا پایان کنکور سراسری 1403 در تمامی روزهای هفته از جمله روزهای تعطیل در هر ۲ نوبت صبح و عصر آماده‌ خدمت‌رسانی به اعضا است.وی ادامه داد: با هدف گسترش و توسعه‌ خدمات و ترویج فرهنگ مطالعه‌ مفید و فراهم ‌کردن فضایی آرام و امن برای اعضا و پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان کتابخانه فاطمیه باشت در تمامی ایام هفته از 1 اردیبهشت‌ تا 8 تیر 1403 باز بوده و به عموم شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت همچنین گفت: مطابق با تمهیداتی که اندیشیده شده وقت ارایه‌ خدمات از ساعت 30/ 7 تا 21شب می‌باشد یوسفی افزود: اعضای کتابخانه فاطمیه باشت و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه و امانت کتاب از سالن‌های مطالعه‌ عمومی و گروهی استفاده کنند.رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت خاطرنشان کرد: کتابخانه فاطمیه شهرستان باشت به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی و با 3 هزارو 700 عضو فعال و با 300 متر زیر بنا دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش‌های ،، امانت، عضویت، بخش کودک، نوجوان، بخش دفاع مقدس، ادبی کمک‌ درسی... وغیره است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین