تاریخ انتشار:۱۲:۲۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ هزار خانوار در قالب طرح جوانی جمعیت نام نویسی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کریمی نژاد در نشست ستاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: ۸ هزار خانوار در قالب طرح جوانی جمعیت نام نویسی کردند که یک هزار و ۷۱۴ خانوار در قالب پویش خانواده مهدوی و ۵۴۰ خانوار در قالب پویش پیامبر رحمت زمین دریافت کردند.

معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۳۵۴ خانوار در قالب طرح جوانی جمعیت زمین دریافت کردند، گفت: یک هزار و ۷۷۸ قطعه زمین به این خانوارها واگذار شد که استان از این حیث دارای رتبه برتر در سطح کشور است.

وی بیان کرد: بخشی از این زمین‌ها در مرحله انغقاد قرارداد و برای برخی‌های دیگر سند تک برگ صادر شده است.وی با اشاره به اینکه در شهرهای بزرگ یاسوج و گچساران و دهدشت با کمبود زمین مواجه ایم، گفت: به همبثسن دلیل یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به دو خانوار واگذار می‌شود.

کریمی‌نژاد بیان کرد: تسهیلات ساخت منازل ۵۵۰ میلیون تومان است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود بیشتر افراد زمین ها را تحویل می‌گیرند و کمترین کسی در ساخت و سازها مشارکت دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین