کد خبر: ۲۳۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۵۸ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دو هزار عضو در استان در زمینه برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند.
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا کیانفر
|
United States of America
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
.
پگاه دختر کیومرث پوراحمد گفت: پدرم خودكشی نكرد اما فعلاً از جزئیات صحبت نمی‌کنم.

خانم پوراحمد،
جزئیاتی باقی نمانده که از بیانش واهمه دارید پدرتان چوب سادگی‌اش را خورد زیرا ابتدا طرفدار استبداد پهلوی بود بعد مطیع دیکتاتوری جمهوری اسلامی شد سرانجام رفت دست شهبانو فرح را بوسید قبر خودش را کند.
ما ملت ایران همه باهوش و زرنگیم، افسوس که چون بوقلمون رنگ به رنگیم.
نه رومی‌ی رومیم و نه هم زنگی‌ی زنگیم، ما غرق به دریای جهالت چو نهنگیم.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین