کد خبر: ۲۳۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: رویداد محفل فرشته ها با موضوع تجلیل از فعالان خانواده در قرارگاه شهید سلیمانی یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رویداد محفل فرشته ها با موضوع تجلیل از فعالان خانواده با حضور بانیان و اساتید بیت الزهرا و بانوان فعال فرهنگی و تعدادی از مسئولین استانی در قرارگاه شهید سلیمانی یاسوج برگزار شد.

ستار هدایت هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی استان با اشاره به مجموعه فرهنگی مردمی شهید سلیمانی  اظهار داشت: در مبانی دینی ما خدا عالم را برای انسان خلق کرده است و اندیشمندان غربی هم برای مقابله با اعتقادات ما طبق اعتراف خودشان خانواده را هدف گرفته اند.

وی افزود: بستر سازی برای ظهور و تحقق اهداف انبیا جز از طریق تحکیم و تعالی خانواده ممکن نیست،
بنابراین هم در مجموعه آستان قدس رضوی ،هم جبهه فرهنگی انقلاب، هدف ما خانواده بوده و یک بسته منسجم که لازم و ضروری است در حال اجرا شدن است.

هدایتخواه ادامه داد :برای مشاوره و آموزش های قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد ازدواج _چون اکثر شکست ها در ازدواج به دلیل بی بصیرتی و نا آگاهی نسبت به این امر مهم است، کمک به تسهیل و تشکیل خانواده در قالب های مختلف، تاسیس مرکز آموزش و مشاوره خاواده رضوی ضرورت یافت و کسانی که ازدواج می کنند حتی تا 5سال بعد ازدواج تحت حمایت این مرکز هستند.

وی گفت: از آنجا که رکن اصلی تربیت در خانواده مادر است، تاسیس بیت الزهرا جهت ترویج و تحکیم سبک زندگی اسلامی تشکیل شد و علاوه بر آموزش مادران در جهت سبک زندگی اسلامی، خدمات اجتماعی مثل تهیه جهیزیه، کمک به فقرا، برگزاری ازدواج آسان و کمک به امر فرزند آوری و فرزند پروری، حمایت مادران باردار و چند فرزندی هم در دستور کار است.

دبیر جبهه فرهنگی استان افزود: برنامه های تربیتی در زمینه عفاف و حجاب و به طور خلاصه بسته کامل برای شکل گیری یک خانواده تراز اسلامی در این مجموعه طراحی شده و در حال اجراست.

هدایتخواه گفت: از سال ۹۶ تاکنون که حدود ٢٠٠٠ زوج از این مجموعه خدمات گرفته اند کمتر از ۵ درصد طلاق بین زوجین وجود داشته که نسبت به میانگین آمار جامعه بسیار خوب است، در امر فرزند آوری هم این زوجین موفق تر نشان می دهند، برای مثال اولین ازدواج ما در سال ۹۶ اکنون دارای ۴ فرزند هستند که رکورد خوبی است.

وی اظهار کرد: طرح بیت الزهرا مورد حمایت رهبری و همچنین دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آقای خسرو پناه، قرار گرفته و همینطور وزارت کشور و این طرح به صورت یک طرح ملی برای اجرا در کل کشور در حال آماده شدن است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
هدایت خواه از هرکی طرفداری کرد نفر اخرشد حاج منتظر
قالیباف خیزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
به اسم عدالت پول بیت المال را ناعادلانه هزینه می کنید از خدا بترسید شدید کاظم صدیقی گریه میکنه و میلیاردی اختلاس می کرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین