تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: یادواره شهید«ولی برفی‌پور»نخستین شهید دفاع از آرمان‌های وطن که پس از انقلاب در عملیات مبارزه با کومله به شهادت رسید در امامزاده پهلوان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در راستای دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه 424 شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد.

بارش رحمت الهی در بیست و نهمین روز بهار حال و هوای خاصی به این محفل معنوی بخشید.

این یادواره به همت کمیته رسانه و مجازی دومین کنگره ملی شهدا و با همکاری امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج،اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره 48 شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، گفت: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ماست.

سید حمزه محقق‌زاده اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و افزود:
هدف استکبار جنگ با اندیشه های انقلاب اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می کند پشت سر این تحریم اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می کند.

وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از تمام داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین