کد خبر: ۲۳۲۵۵
تاریخ انتشار:۱۶:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم رژه روز ارتش در ساری گفت: ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مازندران در ساری به مناسبت روز ارتش با بیان این که امروز بار دیگر ابهت آمریکا شکسته شده است، گفت: ارتش و سپاه با وحدت قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند.

او افزود: شکستن این ابهت با شجاعت نیروی‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی و سپاه همراه بوده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به این که موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران با وحدت و وفاداری ملت است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه با تجهیزات پیشرفته و کامل در حوزه امنیت خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته است.

او با تاکید بر این که ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند، ادامه داد: عملیات موشکی و پهپادی انتقام جویانه علیه رژیم صهیونسیتی، مدیون وحدت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ساری وحدت را نقش محوری در دفاع از مرز‌های کشور توصیف کرد و گفت: امروز میدان و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با وحدت همه مردم و مسوولان به درستی عمل می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی افزود: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق بزدلانه بوده و انتقام سخت به عنوان حق مسلم ملت ایران نیز گرفته شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین