تاریخ انتشار:۱۶:۱۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده با حضور تیم‌های برتر ۸ شهرستان و با مشارکت ۱۱۲ دانش‌آموز به مدت یک روز به صورت مجزا در بخش دختران برگزار و تیم دادرس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه برای چندمین سال پیاپی مقام اول را کسب نمود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر عامل جمعیت هلال احمر  کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه دادرس مخفف «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خودامدادی، دگر امدادی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند ، گفت: دوازدهمین دوره مرحله استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت ۱۱۲ دانش آموز در بخش خواهران به کار خود پایان داد.

کاظم فلاحی دوست تصریح کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از ۸ شهرستان در بخش خواهران پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

وی، هدف از اجرای این طرح تاب آوری دانش‌آموزان در مقابله با بلایا و حوادث احتمالی و افزایش سطح دانش و آگاهی آنهاست برشمرد و  ابراز امیدواری کرد بتوانند با تمرینات و تلاش بیشتر دختران دانش‌آموز دادرس در سطح کشوری هم موفق به کسب مقام های برتر شوند.

فلاحی دوست ضمن تبریک به دانش‌آموزان، از مدیرکل، معاونین و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، مدیر مدرسه شمس و همکاران، اولیای همیشه همراه و صبور دانش‌آموزان تشکر کرد.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز در خصوص اجرای مرحله استانی المپیاد آماده دادرس (‌دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) با اشاره به شور و نشاط نوجوانی در این مقطع، اظهار داشت: انجام فعالیت‌های اجتماعی در جمعیت هلال احمر‌، کمک به ترویج فرهنگ صلح و بشردوستی است.

مراد عدالت‌دوست با ارائه گزارشی کامل از روند فعالیت تیم‌های دادرس در سطح استان افزود: در این دوره از رقابت‌ها در بخش دختران، تعداد ۸ تیم ۱۴ نفره از سراسر استان به منظور حضور در رقابت‌های استانی شرکت نمودند.

‌معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به تیم‌های دادرس برتر گروه دختران، گفت: تیم‌های دادرس شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و چرام به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند و تیم دنا نیز به عنوان تیم بشردوست معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین