تاریخ انتشار:۱۵:۳۱ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: ۴۳ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و عشایر گچساران اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، روانبخش دیهم خوب در نشست شورای اداری گچساران با بیان اینکه بیش از ۴۳ میلیارد ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و عشایر اختصاص داده شد افزود: از این میزان ۲۷ میلیاردو ۳۶۰ میلیون ریال در مناطق محروم و کم برخوردار عشایری هزینه خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین از این میزان اعتبار ۱۶ میلیارد ریال برای عمران و آبادی روستاهای فاقد دهیاری از سوی اداره بنیاد مسکن هزینه شد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید ارتباط مستقیم با اقشار مختلف داشته باشند گفت: آنچه که نظام و دولت از ما مسئولان توقع دارد اجرای قانون است و مدیران باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند.
دیهیم خوب با بیان اینکه تحقق شعار سال باید محور کاری مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان قرار گیرد افزود: همه مدیران باید برای توسعه شهرستان برنامه ها و فعالیت های در سال جدید داشته باشند.
امام جمعه گچساران همم در این نشست گفت: پاسخ تنبیهی موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آن‌ها شد و در این عملیات موشکی سپاه به اسرائیل ابهت پوشالی این رژیم جنایتکار را بار دیگر نشان و پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد.
حجت الاسلام عنایت هاشمی منش با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین پیام جمهوری اسلامی بعد از این تنبیه و سیلی، این است که هرگونه حماقت صهیونیست‌ها علیه ایران و سرزمینشان، دشمن را با یک عملیات مشابه، گسترده‌تر، سخت‌تر و فراگیرتر مواجه خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش کم کاری مدیران و مسئولان را بزرگترین خیانت دانست و گفت: رویداد مهم کنگره بزرگ شهداء را پیش رو داریم که باید برای برگزاری آن تمام تلاش خود را به کار ببریم.
هاشمی منش ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولان پتروشیمی این شهرستان گفت: در هیچ جلسه ای مسئولان یا نماینده پتروشیمی گچساران حضور ندارد و چندین بار با آنها تماس گرفتیم ولی آنها پاسخگو نبودند.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین