تاریخ انتشار:۱۱:۴۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی عملیات و پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی، بیانیه ای صادر کرد و نوشت: اقدام جمهوری اسلامی ایران پاسخی بوده که کاملاً بر اساس حق دفاع مشروع با اصول تناسب و ضرورت مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، موجه می‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اقدام جمهوری اسلامی ایران پاسخی بوده که کاملاً بر اساس حق دفاع مشروع با اصول تناسب و ضرورت مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، موجه می‌باشد.

مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی عملیات و پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی، بیانیه صادر کرد.

در پیام کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداقوت به دلاور مردانِ فداکارِ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران.

کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر که چشمان خود را عامدانه بر روی جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بسته اند و حال بیدار شده و به محکوم کردن اقدام جمهوری اسلامی ایران می پردازند، نشان دهنده جانب داری و دروغین بودن ادعاهای حقوق بشر این کشورها بوده است زیرا ایران اسلامی مطابق با قوانین اقدام انجام داده است.

نیروهای مسلح کشورمان، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر رقم زده و درس عبرت آموزی به استکبار جهانی نشان دادند. واکنش نظامی ایران پاسخی بوده که کاملاً بر اساس حق دفاع مشروع با اصول تناسب و ضرورت مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد، موجه بوده است.

از طرفی این پاسخ بوده است نه حمله و این پاسخ هوشمندانه را می توان، بیداری جهان در دفاع از حقـوق مردم ستم دیده تحت جنایات این رژیم جعلی دانست.

موجی از شادمانی در سراسر ایران اسلامی و آزادگان جهان شکل گرفته است که ضمن اعلام حمایت قاطع از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به نمایندگی از خانواده بزرگ مرکز وکلای قوه قضائیه استـان کهگیلویه و بویراحمد، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می داریم.

کورش قنبری مرداسی
فروردین‌ماه ۱۴۰۳

بیانیه مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی عملیات و پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین