تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: با همکاری اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی شکارچی متخلفِ سابقه دار شناسایی و به همراه مقداری از گوشت لاشه کل دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از دریافت گزارش شکار یک راس کل وحشی توسط متخلف حرفه‌ای و سابقه دار در شهرستان بویراحمد، یگان حفاظت محیط زیست پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم گزارش واصله، و هماهنگی با اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اقدامات قانونی را  انجام دادند.
سلام جاودان خرد افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان با هماهنگی مراجع قضایی، پس از بازرسی از منزل متخلف، مقداری گوشت کل شکار شده کشف و ضبط کرد.
وی ادامه داد: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید هرگونه  خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزاء حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده، و مطابق با قانون، متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
جاودان خرد تاکید کرد: محیط بانان با تلاش شبانه روزی خود حاشیه امنی برای متخلفان باقی نخواهند گذاشت و سامانه رایگان مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه محیط زیست است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین