تاریخ انتشار:۰۸:۱۲ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت در یاسوج تجلیل به عمل آمد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،مراسم اختتامیه مسابقه فیلم مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت عصر امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر و علاقه مندان در سالن اجتماعات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شریف اسلامی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این مرکز سال پرباری را از منظر کمی و کیفی در حوزه تولیدات تصویری داشته و آثار فاخری با موضوع ظرفیتهای مختلف زیست بوم استان تولید کرده است.

وی با اشاره به اهمیت زیست بوم کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن چیزی که سال گذشته در حوزه هنری در بحث تولید مهم بوده توجه به زیست بوم استان بوده که در تولیدات تصویری به ظرفیتهای مختلف فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و طبیعی زیست بوم استان توجه ویژه شده است.

وی فرهنگ عشایری را محور و نقطه تمرکز ظرفیتهای زیست بوم استان دانست و گفت: انتخاب فیلمی با موضوع عشایر از تولیدات این مرکز در جشنواره سینما حقیقت از جمله موفقیت های تولیدات سال ۱۴۰۲ استان بود.

اسلامی همچنین با اشاره اهمیت آموزش در حوزه هنری ادامه داد: در بعد تربیت فیلمساز هرچند که این مهم وظیفه ذاتی برخی از نهادهای دیگر است اما تلاش کردیم در کنار انجمن سینمای جوانان نسل جدیدی از فیلم سازان استان را تربیت کنیم که انشالله در سالهای آتی شاهد آثار در خوری از این دوستان باشیم.

رئیس حوزه هنری استان ادامه داد: در بحث مسابقه فیلم مستند روایت راه که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، حوزه هنری این آمادگی را دارد که علاوه بر آموزش این افراد در مرکز رشد، حمایت های لازم را در قبال طرح و ایده‌ های جذاب به عمل آورد.

در پایان و از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.
برگزیدگان مسابقه فیلم مستند روایت راه:
حسن فتاحیان
سجاد بیگدلی
سید حسن اسلامی نژاد
مجتبی کاظمی نژاد
هدی مرادی

برگزیدگان مسابقه عکس حماسه غیرت:

پیمان نعمتی
رضا الله دادی
مسعود مدنی
حسین کریمی
حسن فتاحیان
مهدیس حسن علی زاده

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین