تاریخ انتشار:۱۲:۴۶ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن طرح "هرکلاس یک قفسه کتاب" در مدارس مناطق کم برخوردار خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا ، سلیمان شهبازی گفت: طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در حال حاضر و در گام نخست در ۱۰ استان کشور در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در این طرح با تجهیز هر کلاس درس به یک کتابخانه کوچک و جذاب، با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار به دسترس‌پذیری کتاب برای دانش‌آموزان سراسر کشور در بستری مناسب و فرهنگی اقدام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این برنامه با هدف کمک به توسعه‌ی عدالت فرهنگی و آموزشی و نقش‌آفرینی کانون به عنوان نهاد متولی فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه در این طرح ۱۹ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت دانش آموزشی بیش از چهار هزار ۷۸۸ دانش آموزان انتخاب شده‌ است اضافه کرد: برای هر مدرسه یک قفسه به همراه کتاب‌های متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان انتخاب و خریداری شده و برای هر کتابخانه تعداد ۲ تا ۳ سرگرمی از بین سرگرمی‌های مورد تایید کانون در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: این طرح پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خصوص پوشش محلات هدف دفاتر تسهیلگری و با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود اجرا خواهد شد که در مرحله نخست در هفته آتی در مدارس مناطق کم برخوردار  به این قفسه‌های کتاب تجهیز خواهند شد. 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین