تاریخ انتشار:۱۱:۵۵ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: پس از نظارت بهداشتی مراکز فروش شیرینی و شکلات در بویراحمد، ۴۵۰ کیلوگرم انواع شکلات غیرقابل مصرف کشف و معدوم شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عصر دنا، رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد گفت: به منظور حساسیت عرضه مواد غذایی، تامین سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء سطح بهداشتی محصولات بسته بندی موادغذایی، خشکبار، شیرینی جات و شکلات، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بصورت مستمر مراکز عرضه کننده را پایش و رصد می کنند.
بهنام نیازی افزود: در این نظارت‌ها، در سطح شهر یاسوج و در بازرسی‌های انجام شده ۴۵۰ کیلوگرم، انواع شکلات به دلیل فاسد شدن و تاریخ مصرف گذشته، شناسایی، امحاء و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان ارجاع داده شد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه عرضه محصولات شیرینی و شکلات تابع شرایط خاص بهداشتی بوده و در همین ارتباط تاریخ‌های تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد گفت: در صورت مشاهده موارد تقلب و تخلف بهداشتی با افراد متخلف طبق قانون اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی برخورد جدی می شود.
نیازی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۹۰ برای  شکایات و اعلام مشکلات بهداشتی شهروندان به صورت شبانه روزی پاسخگو است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین